Daar waag ik me niet meer aan.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een voorspelling voor deze prachtige middag?
Op pomp tempoquote:
Ik waardeer je ingetogenheidquote:Op donderdag 29 december 2022 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet meer aan.
Ik ken mensen die met meer dan vier personen kerst vierden?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel of ze nog een IC-bedje voor je hebben.
CORRED
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik waardeer je ingetogenheid
Smith kwam met meer energie naar het podium.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Zit bijzonder weinig energie in Dirkie's opkomst
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Guy wel te pruimen eigenlijk. Ter info.
@Tjacka vindt een guy ook wel te pruimen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Guy wel te pruimen eigenlijk. Ter info.
Hallo amice. Wie dicht jij de grootste kans toe voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dirk overdenkt alles tegenwoordig.
Is de cokedealer soms ziek, zwak of misselijk?
Om half twee s’middags bezorgt de dealer nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dirk overdenkt alles tegenwoordig.
Is de cokedealer soms ziek, zwak of misselijk?
Wat is jouw voorspelling?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit met ons deelt.
Vind dit eerlijk gezegd een too close to call.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Wie dicht jij de grootste kans toe voor de volgende ronde?
Echte junks weten dat wanneer je dealer op dat moment van de dag levert, je gewoon een kut dealert hebt.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om half twee s’middags bezorgt de dealer nog niet.
Dirk gaat jouw mondje wel even snoeren.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Smith deze gaat binnenslepen.
Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammer.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Smith deze gaat binnenslepen.
Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |