Misschien veel zieken in China, maar die zieken het gewoon thuis uit. Ze moeten daar nog ff weerstand kweken na 3 jaar van die belachelijke lockdownsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:04 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Maar wie boeit het nog, al die leugens.. Ondertussen in China waar iedereen deaud is…
[ twitter ]
En in het ziekenhuis.. zo druk!!
[ twitter ]
Nu nog de NL msm. In op1, Jinek enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Eindelijk wat mainstream aandacht!
Wie weet!? Maar geloof niets van de hysterie die hier als waarheid geldt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Misschien veel zieken in China, maar die zieken het gewoon thuis uit. Ze moeten daar nog ff weerstand kweken na 3 jaar van die belachelijke lockdowns
Baby steps…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Nu nog de NL msm. In op1, Jinek enzo.
Het blijft bijzonder. En nog zijn er van die mensen die vinden dat we ons allemaal moeten laten vaccineren en boosteren, en dat de vaccins fantastisch werken en absoluut geen bijwerkingen hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
It’s easier to fool someone.. blablablaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder. En nog zijn er van die mensen die vinden dat we ons allemaal moeten laten vaccineren en boosteren, en dat de vaccins fantastisch werken en absoluut geen bijwerkingen hebben.
the Voice, Ajax, B2 en Vader Abrahamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef crypt0read het volgende:
corona epidemie heeft meer voordelen; je ziet wie het nieuws nog gelooft, wie de prik haalt gehoorzaamd en wie hem overleeft heeft zich goed gedragen, tijdens de lockdowns is er misschien iets gebeurt wat niemand mag weten... En ik weet wat; een groot evenement, om allemaal mensen problemen aan te pakken. Er is gigantisch veel gereorganiseerd. Denk maar eens na over de volgende zaken: excuses voor slavernijverleden, wantoestanden bij de voice en ajax, indonesische heeft ergens excuses in gekregen, de dood van peter de vries - b2 - vader abraham, white lives matters, vuurwerk verbod in sommige gemeentes.. Of er nou wel of geen corona is, dat laat ik in het midden.
Covid-19 infecties zorgen ook voor Hart klachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Het blijft ook bijzonder dat mensen dit soort bronnen gebruiken. Aseem Malhotra staat nu niet echt bekend als een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder. En nog zijn er van die mensen die vinden dat we ons allemaal moeten laten vaccineren en boosteren, en dat de vaccins fantastisch werken en absoluut geen bijwerkingen hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Vaccins werken ook goed tegen ernstig ziek worden.
Heb je hier ook leeftijden bij? Dat zou veel meer duidelijk maken.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:27 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Grappig plaatje.
Ik ga lieven dan data uit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook bijzonder dat je dit eigenlijk overal ter wereld zo terug ziet komen.
China is daar natuurlijk nu ook een mooi voorbeeld van, wat er gebeurt als de immuniteit erg laag is.
Covid 19 death is sowieso ook wat valsig. Gooi gewoon all cause erin met vaccinatiestatus.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je hier ook leeftijden bij? Dat zou veel meer duidelijk maken.
Klopt, ik geloof ook geen zak van die grafieken en denk ook dat ze gemanipuleerd worden. Maar goed als hij die post mogen er ook leeftijden aan verbonden worden.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Covid 19 death is sowieso ook wat valsig. Gooi gewoon all cause erin met vaccinatiestatus.
En probeer dan eens te corrigeren voor verschillen in groepen.
Veel te veel menselijke interpretatie met die doodsoorzaken die semi officieel genoteerd worden...quote:Op zondag 8 januari 2023 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, ik geloof ook geen zak van die grafieken en denk ook dat ze gemanipuleerd worden. Maar goed als hij die post mogen er ook leeftijden aan verbonden worden.
Laten we eerlijk zijn, Italië zegt 50% van de inkomende Chinese toeristen test positief. Japan zegt Nu UH, het is maar 8%...quote:Op zondag 8 januari 2023 21:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Veel te veel menselijke interpretatie met die doodsoorzaken die semi officieel genoteerd worden...
Ik denk dat de EU een hele corrupte organisatie is, die Timmerfrans geeft zichzelf ten tijde van grotere armoede ook weer een dikke salarisstijging.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Italië zegt 50% van de inkomende Chinese toeristen test positief. Japan zegt Nu UH, het is maar 8%...
Ik geloof die cijfers uit Japan eerder dan uit de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |