Dus helemaal hetzelfde maar niet helemaal gelijk, zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:28 schreef _I het volgende:
[..]
Zeker als het verder helemaal hetzelfde zou zijn, alleen op een andere “variant” is geënt.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus helemaal hetzelfde maar niet helemaal gelijk, zoiets.
Niet verrassend. Ze moeten toch iets aanwijzen waardoor de vaxxers omvallen. Valt nog mee dat ze de schuld (nog) niet bij de ongevaxte plempen.quote:
Waarom is de oversterfte dan het hoogst in landen met een hoge vaccinatiegraad?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:46 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Volgens mij leeft iedereen weer gewoon normaal tegenwoordig. Vaccinatie status heeft daar niets mee te maken.
[..]
De kans op medische problemen door Covid is aanzienlijk lager na een vaccinatie.
[..]
Kans op vaccinatie schade is zeer uitzonderlijk, daar maar Covid-19 ellende, die kans was veel groter.
Hebben ze al geprobeerd al ging merendeel van de bevolking wereldwijd daar niet in meequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niet verrassend. Ze moeten toch iets aanwijzen waardoor de vaxxers omvallen. Valt nog mee dat ze de schuld (nog) niet bij de ongevaxte plempen.
Als daadwerkelijk de gevaccineerden op grote schaal ernstige problemen gaan ervaren moet er een zondebok zijn. zoiets als dat bericht zou zomaar de “reden” van de ellende kunnen zijn. Is uiteraard wel een tikje extreem gedacht maar hey, was de gedachte van een wereldwijde lockdown / avondklok / discriminerende maatregelen met QR-codes, reis beperkingen, contact beperkingen (je oma verboden te bezoeken) etc al geen tikje extreem? Het is uiteindelijk wel over ons heen gestort … niemand die de wetenschap heeft dat het gestopt is en ondertussen borrelt er nog steeds van alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben ze al geprobeerd al ging merendeel van de bevolking wereldwijd daar niet in mee
Maar iedereen met 1 hersencel weet dan ook meteen dat het niet aan de unvaxxed kan liggen, maar ben wel donders benieuwd op wie de woede dan gericht gaat worden. Zal niet de unvaxxed zijn, eerder de beleidsbepalers. Maar goed ik zei in Maart 2020 al dat er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Als daadwerkelijk de gevaccineerden op grote schaal ernstige problemen gaan ervaren moet er een zondebok zijn. zoiets als dat bericht zou zomaar de “reden” van de ellende kunnen zijn. Is uiteraard wel een tikje extreem gedacht maar hey, was de gedachte van een wereldwijde lockdown / avondklok / discriminerende maatregelen met QR-codes, reis beperkingen, contact beperkingen (je oma verboden te bezoeken) etc al geen tikje extreem? Het is uiteindelijk wel over ons heen gestort … niemand die de wetenschap heeft dat het gestopt is en ondertussen borrelt er nog steeds van alles.
Ik hoop met je mee. Meeste van mijn familie hebben de eerste 2 prikken genomen eigenlijk en sommigen ook de boosters.quote:]En ik hoop dat er niks ernstigs gaat gebeuren naar aanleiding van vaccinaties, maar ben er ook niet zeker op. ]
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef mir1986 het volgende:
25% oversterfte in Nl in de maand december. Maar het ligt vooral niet aan het vaccin. Ligt nu aan de griep!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ember-meer-doden-cbs
quote:"In het verleden hebben we door rioolwatermetingen bij flinke pieken ook gezien dat er wel degelijk nog steeds veel mensen aan corona overleden."
Antwerpse Gazet zegt komt door fijnstof.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef mir1986 het volgende:
25% oversterfte in Nl in de maand december. Maar het ligt vooral niet aan het vaccin. Ligt nu aan de griep!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ember-meer-doden-cbs
Diezelfde fijnstof die we al 10+ jaar hebben?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Antwerpse Gazet zegt komt door fijnstof.
[ twitter ]
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diezelfde fijnstof die we al 10+ jaar hebben?
![]()
Maar goed, velen zullen het wel geloven
Yes.. Ze zullen het vaccin echt niet op de schuld geven..quote:Op zondag 15 januari 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diezelfde fijnstof die we al 10+ jaar hebben?
![]()
Maar goed, velen zullen het wel geloven
Weet het niet, eerst was het bang maken om een virus. En nu verschijnen er steeds meer berichten in de MSM dat de vaccinaties toch ietwat hartklachten veroorzaken kunnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:37 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Yes.. Ze zullen het vaccin echt niet op de schuld geven..
Had laatst een Whatsappje in een groepsapp, hoe komt het toch opeens dat er zoveel mensen heftig en ernstig ziek zijn? Ik hield mijn mond maar even dicht.
Staat of valt bij de methodiek allemaal.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uit dat draadje
Dit plaatje zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uit dat draadje
Ja idd dat is de uitleg om de belgen te sussenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Antwerpse Gazet zegt komt door fijnstof.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |