SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Treehut362 op 28-12-2022 20:18:01 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Oja die ken ik welquote:
Goed hèquote:
\m/quote:
goeie O&N gehad?quote:
Mag niet klagenquote:
OH heellllllllll yeah!quote:
100 likes voor dit nummer!quote:
Lemmy.quote:
quote:
GEFELICITEERD!!! Mooie dag om jarig te zijn. Nieuw Jaar nieuwe verjaardagquote:Op zondag 1 januari 2023 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]ben inderdaad jarig vandaag, heb het geloof ik een keer vermeld drie maanden geleden
51 geworden
Dankjequote:Op zondag 1 januari 2023 13:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!! Mooie dag om jarig te zijn. Nieuw Jaar nieuwe verjaardag![]()
niet mijn muziek college rockquote:
En ook in 2023 gaan we helemaal los op deze plaat.quote:
Oude prog. house is het hoogtepunt van de menselijke muziek geschiedenisquote:Op zondag 1 januari 2023 19:14 schreef Alpha0 het volgende:
Progressive house van vaderlandse bodem, begin 00s ergens.
Ergens was house gay muziek natuurlijk, en het nummer gaat over treinen. Conclusie was snel getrokken.quote:
Dit is echt een geweldige plaat!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:13 schreef Alpha0 het volgende:
Club house uit de 90s. Tikkeltje fout, maar daardoor wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |