Ik heb je meermaals zien posten dat de rijen in China voor de crematoria rijken zover het oog strekt. Opgestapelde lichamen waar je maar kijkt allemaal door covid volgens diezelfde bronnen.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:04 schreef capricia het volgende:
Wat is het nut van allerlei testen en controles als de ziekenhuizen niet vollopen?
Dat je als Italië ofzo zicht wil houden op de varianten, snap ik. Ze willen zich niet opnieuw laten overvallen.
Maar we gaan toch geen 100% controles alla zero covid meer doen? Ik zie daar echt het nut nu niet van.
Het betreft slechts de resultaten van 15 sequenties van 1 vlucht, en de volgende subvarianten: B 5.7, BA 5.2, BE 1.1.1, BF 7, BQ 1.1.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef capricia het volgende:
Alles is Omicron wat uit China gekomen is, en getest in Italië op die vluchten.
Italy Says Covid Cases on China Arrivals Are Omicron
kan je die quotes achterhalen? Want volgens mij ben jij weer enorm aan het overdrijven.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:33 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals zien posten dat de rijen in China voor de crematoria rijken zover het oog strekt. Opgestapelde lichamen waar je maar kijkt allemaal door covid volgens diezelfde bronnen.
Het is allemaal propaganda uiteraard, maar wanneer je er in gelooft, vanwaar dan de weerzin deze reizigers te vragen zich te laten testen voor hun vertrek naar Europa?
Zie daar het wonder van onze vaccins.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:33 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals zien posten dat de rijen in China voor de crematoria rijken zover het oog strekt. Opgestapelde lichamen waar je maar kijkt allemaal door covid volgens diezelfde bronnen.
Het is allemaal propaganda uiteraard, maar wanneer je er in gelooft, vanwaar dan de weerzin deze reizigers te vragen zich te laten testen voor hun vertrek naar Europa?
Het waren tweets, en "zover het oog rijkt" is verbatim overgenomen.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:07 schreef Malavita het volgende:
kan je die quotes achterhalen? Want volgens mij ben jij weer enorm aan het overdrijven.
De legitieme bronnen hadden het over files voor de crematoria en overvolle ziekenhuizen. Niks aan gelogen, was gisteren ook weer te zien bij rtl nieuws. Stille steden want het leven loopt hierdoor weer stil.
Punt blijft verder staan. De linkjes waren duidelijk, dat jij er niks van wilt weten is verder niet van belangquote:Op donderdag 29 december 2022 19:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het waren tweets, en "zover het oog strijkt" is verbatim overgenomen.
Uiteindelijk is het gewoon beter om het gefaseerd door je populatie te laten gaan inderdaad. Continu maatregelen verzwakt alleen maar je natuurlijke afweer.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Zie daar het wonder van onze vaccins.
En het uitsmeren van natuurlijke immuniteit over maanden/jaren.
Mooi hè.
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:08 schreef capricia het volgende:
Zie daar het wonder van onze vaccins.
En het uitsmeren van natuurlijke immuniteit over maanden/jaren.
Mooi hè.
Jaren lang zero covid en slechte zelfgemaakte vaccins, die de (oudere) bevolking dus ook niet wil. Dit resulteert in 0 resistentie.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon beter om het gefaseerd door je populatie te laten gaan inderdaad. Continu maatregelen verzwakt alleen maar je natuurlijke afweer.
Daarom zou het me ook niet verbazen als ze in landen zoals Japan en Korea, waar ze nog steeds overal met maskers lopen, nog een hele tijd opgezadeld blijven met problemen door corona.
China heeft dan ook een onmenselijke regime. Op alle vlakken.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Jaren lang zero covid en slechte zelfgemaakte vaccins, die de (oudere) bevolking dus ook niet wil. Dit resulteert in 0 resistentie.
En dan in 1 keer alles loslaten. Recept voor een ramp.
En ik kan alleen de Chinese regering hiervan de schuld geven. Ik vind het een humanitaire catastrofe voor de Chinese bevolking.
Weet jij nog de eerste persconferentie van Rutte?
De man is mijn held niet. En er zijn hier ook fouten gemaakt. Maar wat hij zei die eerste conferentie: 'we gaan het allemaal krijgen'.
Gelukkig veel mensen met vaccin, maar we hebben het zo ongeveer wel allemaal gekregen. Dat is immuniteit opbouwen.
China was al die tijd zero covid. Die bevolking heeft niets opgebouwd. En die ziekenhuizen en crematoria kunnen het nu niet aan.
Goh.. waar wij 2 jaar over deden, doen zij in 4 maanden.
Ik vind het onmenselijk. Zowel die zero covid als wat ze nu doen.
"Ja, prachtig.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Maar wanneer ergens ter wereld 37 miljoen mensen per dag besmet raken, bestaat er het risico op een variant waarbij onze vaccins of natuurlijke immuniteit weinig tot niets kunnen uitrichten.
Het ligt niet in de lijn der verwachting, ik geloof de aantallen niet eens.
Maar simpelweg een PCR test voor vertrek voor reizigers uit China, wat is daar bezwaarlijk aan? Waarom verzet je je daar zo tegen?
Ik weet niet goed waar je wil dat ik antwoord op geef als je het sws al niet gelooft.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Maar wanneer ergens ter wereld 37 miljoen mensen per dag besmet raken, bestaat er het risico op een variant waarbij onze vaccins of natuurlijke immuniteit weinig tot niets kunnen uitrichten.
Het ligt niet in de lijn der verwachting, ik geloof de aantallen niet eens.
Maar simpelweg een PCR test voor vertrek voor reizigers uit China, wat is daar bezwaarlijk aan? Waarom verzet je je daar zo tegen?
Misschien interessant, van de 23 provincies in China zijn er naast Hubei in slechts 7 provincies een stad in lockdown geweest.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:30 schreef capricia het volgende:
Jaren lang zero covid en slechte zelfgemaakte vaccins, die de (oudere) bevolking dus ook niet wil. Dit resulteert in 0 resistentie.
En dan in 1 keer alles loslaten. Recept voor een ramp.
En ik kan alleen de Chinese regering hiervan de schuld geven. Ik vind het een humanitaire catastrofe voor de Chinese bevolking.
Weet jij nog hebben het zo ongeveer wel allemaal gekregen. Dat is immuniteit opbouwen.
China was al die tijd zero covid. Die bevolking heeft niets opgebouwd. En die ziekenhuizen en crematoria kunnen het nu niet aan.
Goh.. waar wij 2 jaar over deden, doen zij in 4 maanden.
Ik vind het onmenselijk. Zowel die zero covid als wat ze nu doen.
Eigenlijk alleen waarom je er zo op tegen zou zijn wanneer Europa inreizende Chinezen zou verplichten voor vertrek naar Europa een PCR test te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:34 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet goed waar je wil dat ik antwoord op geef als je het sws al niet gelooft.
doet niks af van het krankzinnige zero covid beleid van hun. Los dat de overheid daar sowieso krankzinnig isquote:Op donderdag 29 december 2022 19:54 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien interessant, van de 23 provincies in China zijn er naast Hubei in slechts 7 provincies een stad in lockdown geweest.
En behalve in Hubei betrof het in de overige 7 provincies lockdowns in een stad (of delen van stad, of slechts een district) van gemiddeld 4 weken.
Over een periode van bijna 3 jaar.
Geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:02 schreef Za het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen waarom je er zo op tegen zou zijn wanneer Europa inreizende Chinezen zou verplichten voor vertrek naar Europa een PCR test te doen.
Nogal ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef capricia het volgende:
Je vindt dit zelf geen gekke discussie?
Waarom hebben ze een hele slechte weerstand?quote:Op donderdag 29 december 2022 19:34 schreef tesssssssss het volgende:
Dat is toch eigenlijk best een groot risico als je nagaat dat die mensen in China een hele slechte weerstand hebben? Want dan is de kans op het onstaan van een nieuwe variant toch het grootst?
quote:Zorgverleners in met name de regio Lombardije, rond Milaan, maken zich zorgen. In dit gebied ontstond begin 2020 de eerste grote coronabrandhaard van Europa, nadat reizigers het virus meenamen uit China.
snap je nou echt niet waarom de weerstand tegen corona daar laag is of ben je bewust overal tegenaan aan het schoppen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 05:18 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom hebben ze een hele slechte weerstand?
Omgerekend over 3 jaar hebben in China inwoners van 7 steden (of slechts districten daarvan) 8 dagen pj in lockdown gezeten (los van Hubei). Van de andere 13 miljard inwoners zat niemand ooit in lockdown.
Terwijl in NL tijdens de pandemie de voltallige bevolking keer op keer in maandenlange lockdowns zat, ook nog 1 met avondklok.
Niet zo vreemd met wat die mensen daar hebben meegemaakt met hun naastenquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:38 schreef Anton91 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-positief~af3fc60f/
[..]![]()
![]()
![]()
Bergamo syndroom.
De zwakkere wat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:42 schreef KingRadler het volgende:
China heeft van Omicron een Biologisch wapen gemaakt.
Alleen de zwakkere in Europa gaan er veel last van hebben.
Zijn gewoon forecasts met HongKong als basis toen zij van 0 covid overgingen op "open" maar noem het vooral propaganda.quote:
quote:Airfinity is forecasting COVID-19 infections to reach their first peak in China on the 13th January with 3.7 million cases a day.
Deaths are estimated to peak 10 days later at approximately 25,000 a day, by that stage a total of 584,000 since the virus began surging across the country in December. We predict 1.7 million deaths across China by the end of April 2023.
Airfinity’s model is based on data from China’s regional provinces, before changes to reporting infections were implemented, combined with case growth rates from other former COVID-zero countries when they lifted restrictions such as Hong Kong and Japan.
Using the trends in regional data our team of epidemiologists has forecast the first peak to be in regions where cases are currently rising and a second peak driven by later surges in other Chinese provinces.
Airfinity predicts cases in Beijing are likely to have peaked by now, with hospitalisations and deaths likely to peak in the next 1-2 weeks.
Our model estimates a second peak will occur on the 3rd March 2023 where daily cases are likely to reach 4.2 million a day. It is expected that rural areas with be more impacted in this later wave.
Bijzonder ineffectief wapen dan. Kan je nog beter pang pang roepen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:42 schreef KingRadler het volgende:
China heeft van Omicron een Biologisch wapen gemaakt.
Alleen de zwakkere in Europa gaan er veel last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |