Nationale NEEderlandenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
Mag toch hopen dat dat geen Nederlandse maatschappijen zijn.
Schepen gaan Rusland en Oekraïne mijden, als ze dat al niet deden.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat zou dit voor consequentie hebben?
Daar heb jij vast wel een bron van voor ons?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Heph844 het volgende:
In die verzekeringen zit overigens vaak al een standaard clausule dat de polis nietig wordt bij een nucleaire oorlog of een oorlog tussen kernmachten.
Ja hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Daar heb jij vast wel een bron van voor ons?
Er valt dan ook weinig meer te verzekeren vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Heph844 het volgende:
In die verzekeringen zit overigens vaak al een standaard clausule dat de polis nietig wordt bij een nucleaire oorlog of een oorlog tussen kernmachten.
Jij waarschijnlijk ook, je eigen polissen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Daar heb jij vast wel een bron van voor ons?
particuliere verzekeringen sluiten per definitie alle schade uit bij oorlogen, kernrampen, overstromingen van primaire rivieren en terrorisme.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:36 schreef Prego het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk ook, je eigen polissen.
Dat zal best maar ik vind het nogal vreemd dat er bij een kernoorlog uitsluiting is als er toch niets meer overeind staat.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:36 schreef Prego het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk ook, je eigen polissen.
Omdat de opstalverzekeringen anders de hele stad moeten opbouwen? Zoiets groots is onverzekerbaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:51 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik vind het nogal vreemd dat er bij een kernoorlog uitsluiting is als er toch niets meer overeind staat.
Correct maar dat was je punt niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:51 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik vind het nogal vreemd dat er bij een kernoorlog uitsluiting is als er toch niets meer overeind staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |