Dat hebben er al meer gezegd hier, ik was dat vergeten en ben benieuwd dadelijk ja, of ie gewoon gaat of afgevoerd gaat worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:04 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft hij ooit eerder gezegd dat ie weigert te gaan als ie moet vertrekken.
Dus dat kan nog leuke tv opleveren als ze 'm in dwangbuis wegtillen
Ik begin wel hieraan te denken jaquote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Kennen jullie die mop van Berend die over een spanband moest lopen?
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Kennen jullie die mop van Berend die over een spanband moest lopen?
Ja maar als hij begint kan het binnen een minuut klaar zijn...geen idee waar hij op wacht eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tx!
Pffffffffffffffffffff nog een 25 min dus
Misschien is ie wel geblokkeerd nu, kan ie niet meer lopenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja maar als hij begint kan het binnen een minuut klaar zijn...geen idee waar hij op wacht eigenlijk
Nee vreemd wel dit.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja maar als hij begint kan het binnen een minuut klaar zijn...geen idee waar hij op wacht eigenlijk
Misschien vertikt ie het überhaupt en staat ie gewoon zijn tijd af te wachten tot de zoemer weer gaat?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Best wel dus ik kijk zoveel mogelijk naar de andere stream ff.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:06 schreef Seattle het volgende:
Het is best een kwelling om heel lang naar een blote Berend Kolossus te kijken
Haha ja je weet het niet met hemquote:Op woensdag 28 december 2022 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vertikt ie het überhaupt en staat ie gewoon zijn tijd af te wachten tot de zoemer weer gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |