Ja zieligquote:Op woensdag 28 december 2022 13:12 schreef woxxel het volgende:
volgens mij zit iedereen hier nu naar een paniekaanval te kijken en niemand die iets doet
Ja, dan gaat ie sowieso naar huisquote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als hij de opdracht niet doet zijn daar gevolgen voor?
Ja, dan is het klaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
naar huisquote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind het inmiddels maar raar hoe lang het duurtquote:Op woensdag 28 december 2022 13:12 schreef woxxel het volgende:
volgens mij zit iedereen hier nu naar een paniekaanval te kijken en niemand die iets doet
Dam is zijn opdracht mislukt.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
ik hoop op een hele fijne karma voor GJquote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hadden in hun hoofd 13 stemmen, masterminds Jw en Gj.
Mag misschien niet gesproken worden?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:13 schreef woxxel het volgende:
kan iemand gewoon iets zeggen, als aanmoediging. waarom zegt niemand wat .
Denk het niet, maar zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 13:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee maar het is wel onderdeel van het spel dus misschien gevolgen voor de groep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |