Oeh dat zou wat zijn, 2 seconden voor tijd, ik ga dat toch niet redden mensen, toedeloequote:Op woensdag 28 december 2022 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vertikt ie het überhaupt en staat ie gewoon zijn tijd af te wachten tot de zoemer weer gaat?
Dat is wel een echte Berendje.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij gaat daar gewoon een half uur staan. Weet zelf ook wel dat hij het niet gaat redden
aan het eind met pirouette en handstand erafquote:Op woensdag 28 december 2022 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat zou wat zijn, 2 seconden voor tijd, ik ga dat toch niet redden mensen, toedeloe
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn TT wordt nu wel heel erg actueel ineens
Hahha echt wel!quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Ireth het volgende:
Dan had hij zijn kleren ook wel aan kunnen houdenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Silves het volgende:
Volgens mij gaat hij bedanken in minuut 29..de poging niet doen dus.
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
aan het eind met pirouette en handstand eraf
Afsprong met salto achteroverquote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
aan het eind met pirouette en handstand eraf
Ja dat dus, dus denk dat ie het echt nog wel gaat proberen, toch? toch? toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dan had hij zijn kleren ook wel aan kunnen houden
Dan heeft hij mooi iedereen een half uur stil gekregenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij gaat daar gewoon een half uur staan. Weet zelf ook wel dat hij het niet gaat redden
Begin er een hard hoofd in te krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dus, dus denk dat ie het echt nog wel gaat proberen, toch? toch? toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |