Ons Nicolleke niet?quote:Op zondag 1 september 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Ken alleen Christina en Beate eigenlijk, ja en de eeuwige Michella dan.
Zag Christina gisteren in 30 sec, vind het een vreemde damequote:Op zondag 1 september 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Ken alleen Christina en Beate eigenlijk, ja en de eeuwige Michella dan.
Oh de meeste koppen herken ik wel ja. 'k Ben gewoon super slecht met namenquote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw? ze zijn nu al weg, daar horen we dus 5½ maanden nix meer van , is ook wel weer lekker![]()
[ afbeelding ]
Nee... als dat meisjes zijn dan heb ik de eeuwige jeugdquote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn het allemaal nog wel "Echte Meisjes"? Ik zie op de foto toch best wel uitgeleefde ehh "Dames"
Nou ja die "Oudere Dames" zullen nog wel weten hoe een vuurtje te maken, hangmatje ophangen, tentje opzetten en vissies spietzen met een speer, de rest zal het wel vaak moeten hebben van de Catering een paar kilometer verderopquote:Op zondag 1 september 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... als dat meisjes zijn dan heb ik de eeuwige jeugd
Sssst, in mijn beleving zijn zulke dingen gewoon echtquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja die "Oudere Dames" zullen nog wel weten hoe een vuurtje te maken, hangmatje ophangen, tentje opzetten en vissies spietzen met een speer, de rest zal het wel vaak moeten hebben van de Catering een paar kilometer verderop
Ohhja... er moet natuurlijk natuurlijkheid blijven, de vieze modderige slecht geklede lichaampjes waar de goedgevulde onderdelen half uitpuilen, het continue huilen dat er weer iets niet lukt omdat er een andere Teef weer iets gejat heeft.. de slangen, muskieten, giftige boomkikkersquote:Op zondag 1 september 2024 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sssst, in mijn beleving zijn zulke dingen gewoon echt
Ik weet dat ik me naïef gedraag, alleen het geeft me plezier. Dus why notquote:Op zondag 1 september 2024 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja... er moet natuurlijk natuurlijkheid blijven, de vieze modderige slecht geklede lichaampjes waar de goedgevulde onderdelen half uitpuilen, het continue huilen dat er weer iets niet lukt omdat er een andere Teef weer iets gejat heeft.. de slangen, muskieten, giftige boomkikkers![]()
Maar niet heus![]()
Nog 5½ maand.. ze hebben dus ruim 4½ maand om alle afleveringen op te nemen, dat zal voor de deelneemsters een flink maandsalaris opleveren, en 1 maand om in de studio de boel te knippen en plakken, dat wordt wel afzienquote:Op zondag 1 september 2024 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me naïef gedraag, alleen het geeft me plezier. Dus why not
Welnee, duurt hooguit een paar weken om op te nemen, dat ze het pas veel later brengen zie je zo vaak met programma's. die in de winter wordt uitgezonden maar waar alles buiten nog in volle bloei staat.quote:Op zondag 1 september 2024 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 5½ maand.. ze hebben dus ruim 4½ maand om alle afleveringen op te nemen, dat zal voor de deelneemsters een flink maandsalaris opleveren, en 1 maand om in de studio de boel te knippen en plakken, dat wordt wel afzien
Als het echte tropen zijn kunnen ze daar maandenlang toeven zonder dat het ooit slecht weer wordt, en aan de cast te zien hebben de dames niets anders te doen dan goed verzorgd en betaald rond te hangen op een tropische eilandquote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, duurt hooguit een paar weken om op te nemen, dat ze het pas veel later brengen zie je zo vaak met programma's. die in de winter wordt uitgezonden maar waar alles buiten nog in volle bloei staat.
Maar die moet betalen zorgt er wel voor dat ze zo snel als mogelijk weer thuis zitten.quote:Op zondag 1 september 2024 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het echte tropen zijn kunnen ze daar maandenlang toeven zonder dat het ooit slecht weer wordt, en aan de cast te zien hebben de dames niets anders te doen dan goed verzorgd en betaald rond te hangen op een tropische eiland
Dat zou betekenen dat de eerste afvallers..( die zijn er neem ik aan.) hier in Nederland maandenlang hun mond moeten houden.... kijk naar de cast... mond houden??quote:Op zondag 1 september 2024 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die moet betalen zorgt er wel voor dat ze zo snel als mogelijk weer thuis zitten.
Je ziet vele programma's die al eerder zijn opgenomen, en de winnaar toch een goed bewaart geheim blijft.quote:Op zondag 1 september 2024 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de eerste afvallers..( die zijn er neem ik aan.) hier in Nederland maandenlang hun mond moeten houden.... kijk naar de cast... mond houden??
Gelukkig is er nog de Producer, die zal de komende maanden wel trailers lekken om te zorgen dat je ergens in Januari gaat kijken naar wat je eigenlijk al weetquote:Op zondag 1 september 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet vele programma's die al eerder zijn opgenomen, en de winnaar toch een goed bewaart geheim blijft.
Maar dat zal voor hun niet meevallen.
Ben je nu echt zo naïef? Dit soort programma’s worden altijd maanden van te voren opgenomen.quote:Op zondag 1 september 2024 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de eerste afvallers..( die zijn er neem ik aan.) hier in Nederland maandenlang hun mond moeten houden.... kijk naar de cast... mond houden??
Gister gekeken en idd aan drama niet tekortquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste 2 afleveringen en gelijk in de eerste aflevering drama. Dat belooft wat voor dit zeizoen.
Gatverdamme, en jij hebt een dochter? Heeft ze ook lekkere "prachtuiers"? En wat is er niet zo fraai aan haar gezicht en lijf?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:43 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik kijk met vrouw en dochter mee. Jammer dat we Beate kwijt zijn: een scheef mondje, dat niet zo fraai is, maar ook een stel prachtuiers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week nog een reünie met de nodige reuring.Allemaal cabaretteketet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |