Ik ben die laatste wel steeds meer gaan waarderen trouwens. Ook door deze cover.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voodoo Child (Slight Return) >>> Voodoo Chile
Ik moet nog eens een excel maken met m'n gehele livegeschiedenis, zodat ik er meer statistieken uit kan halen. Maar als je van 15 jaar moet gaan invoeren is het behoorlijk veel werk, dus om die reden ben ik er ook nog niet aan begonnen.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou trouwens een excel-bestand en last.fm bij.
Als ik festivals niet meereken kom ik op 317 verschillende acts die ik gezien heb. (en de band die ik het meest gezien heb heb ik 6 keer gezien, ik ga niet zo heel vaak naar dezelfde bandquote:Op woensdag 28 december 2022 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt goed nadenken welke artiesten ik allemaal live heb gezien. Zijn er niet zo heel veel. Of je moet al die voorprogramma's meetellen. Daarvan weet ik echt niet meer de helft van...
De leegheid van die levens schokt me.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden
Die van mij niet zo met dit, hoe lang nog?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn brein gaat niet zo goed met deze vrolijkheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alice DeeJay bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn dus mensen die niet van elektrische gitaren houden
Te kortquote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij niet zo met dit, hoe lang nog?
Ik voeg ook wel veel toe aan last.fm, ik heb zo'n 4500 setlists in Den Helder toegevoegdquote:Op woensdag 28 december 2022 10:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet nog eens een excel maken met m'n gehele livegeschiedenis, zodat ik er meer statistieken uit kan halen. Maar als je van 15 jaar moet gaan invoeren is het behoorlijk veel werk, dus om die reden ben ik er ook nog niet aan begonnen.
Op last.fm vul ik nog wel trouw in waar ik ben geweest en nog heenga
Zo jij was er vroeg bijquote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voeg ook wel veel toe aan last.fm, ik heb zo'n 4500 setlists in Den Helder toegevoegd
https://www.setlist.fm/search?query=city%3A%22den+helder%22
Ook uit 1881
Ik vind dit a-melodische herrie maar ach. Ieder z’n genotsmoment.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Melleyn het volgende:
Vloeken in de kerk dit, maar ik heb dus helemaal niks met Jimi Hendrix
Van ditte.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Melleyn het volgende:
Gitaarsolos in de top 2000 gaan zelden ellenlang door toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij niet zo met dit, hoe lang nog?
Ik ook niet, terwijl ik toch best van een stevig potje muziek kan genieten.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:16 schreef Melleyn het volgende:
Dat vind ik ook van Ed.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit a-melodische herrie maar ach. Ieder z’n genotsmoment.
Ja om die reden wil ik in 2023 graag naar Homecoming, dat is hét festival wat georganiseerd wordt door mijn favoriete artiest aller tijdenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bridge School Benefit werd georganiseerd door Neil Young, dan moet je wel heen als fan hè.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bridge_School_Benefit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |