Dan staan net de lammetjespest en variant Ypsilon-80 gepland!quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga in het voorjaar wel weer een keer naar buiten.
Meteen last van hartkloppingen bij het idee?quote:
Ik ga ook niet zo ver, meter of 3.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan staan net de lammetjespest en variant Ypsilon-80 gepland!
Pff, denk eens aan al die appjes de hele dag door.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen last van hartkloppingen bij het idee?
Heel goed!quote:Op maandag 2 januari 2023 13:34 schreef Senn88 het volgende:
Net buiten geweest half uurtje stevig wandelen met de honden, kan wel aan het zuurstof nu
Als er maar voldoende tettenpics bij zitten...quote:Op maandag 2 januari 2023 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Pff, denk eens aan al die appjes de hele dag door.
Nou het valt me wel vies tegen na coronaquote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik moest gister ANDERHALVE KILOMETER fietsen. Ik fiets al jaren niet meer verder dan de Chinees.
Stond te hijgen als een paard.
ik ga met de auto naar de chineesquote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik moest gister ANDERHALVE KILOMETER fietsen. Ik fiets al jaren niet meer verder dan de Chinees.
Ja daar had ik ook nog wel een maandje last van.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou het valt me wel vies tegen na corona
de chinees hier ligt een dorp verderop.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat lastig hier in het centrum.
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook nog wel een maandje last van.
Dan zou ik ook de auto nemen ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de chinees hier ligt een dorp verderop.
Dat vind ik wel heftig.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed!
toch wel 4km.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik ook de auto nemen ja.
Maar anders is het koud wanneer je thuis bent.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch wel 4km.
Waarvan 2 berg op als ik er heen moet.
Terug zou ik dan wel een stuk sneller zijn, maar goed. ik pak de auto wel
ja, en zo'n bungelde zak warm voer aan mn stuur fietst ook niet zo lekkerquote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar anders is het koud wanneer je thuis bent.
Fietstas.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en zo'n bungelde zak warm voer aan mn stuur fietst ook niet zo lekker
ik heb geen bagagedragers en zo hequote:
Heb jij dan ook altijd zo'n lekkere streep modder op je rug na het fietsen? Of heb je wel een spatbord?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen bagagedragers en zo he
Als het echt vies weer is, laat ik de fiets wel binnen staan.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij dan ook altijd zo'n lekkere streep modder op je rug na het fietsen? Of heb je wel een spatbord?
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.quote:
Zeker wel een mandje voorop je fiets?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijf ik iets voor m'n oma vinden. Ik weiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |