De geneugten van Fok!.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]En toen was je post gedegradeerd tot een verkapte advertentie ook nog
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja,komt me niet bekend voor helaas
Ja en alsnog haalt Danny niet genoeg geld op om die site te onderhoudenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]En toen was je post gedegradeerd tot een verkapte advertentie ook nog
nu.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan we naar het heerlijke Droomland?
Wel de goede volgorde aanhouden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan zo even drinken pakken en naar de wc zie ik.
Ik kijk weinig films, sorryquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]ken je die film ook niet?
speelde ook in de film From Dusk till dawn
Eerst nog een stemnummer van me.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan we naar het heerlijke Droomland?
ja en toen was het optreden ook uitstekend. op dauwpop daarentegen was het niet bestquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Madness waren ook aardig bij het signeren op Pinkop
Nog een reden dat ik blij ben nu op de PC te zitten; kreeg vanmiddag 35 keer 'hee, we merken dat je een adblocker gebruikt' als melding achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en alsnog haalt Danny niet genoeg geld op om die site te onderhouden
Nu al verpest voor t levenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, kinderen die Suzan en Freek leuk vinden. Typisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |