De cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas wederom niet doorquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood een ander op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.
Fan van het eerste uur hierquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Lady Gaga vond ik toen het uitkwam echt poepmuziek, nu vind ik het echt steengoed als ik het met de troep van vandaag vergeli
House of Prada!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gaga hoor je ook vrijwel niks meer van, toch?
Komen jullie allemaal een keertje langs in Preston Palace?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eens... geweldige live actquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Grandioos concert van deze dame bijgewoond.
Daar kan Madonna 20 puntjes aan zuigen…
Ja vage toevoeging zijn dat hè?!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef MielMonteur het volgende:
Ik herinnerde me die fuzzy toeters op de achtergrond helemaal niet lmaooo
Maar dit past niet na de vibe van Flink Zijn
Herman had ook wel een leuke over Robert Long. Maar die zou nu niet meer kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Aantal jaar terug nog geweest met mn broer zn vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal een keertje langs in Preston Palace?
Als we het dan toch over bekende dingen uit Almelo hebben
Ik werk al bijna 25 jaar in Almelo maar ben nog nooit bij Preston Palace geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal een keertje langs in Preston Palace?
Als we het dan toch over bekende dingen uit Almelo hebben
Ja tijd gaat zo fkng hard..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:41 schreef Cee het volgende:
Jesus christ dit nummer is ook al 13 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |