Goeie vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met Blue toch?
In elk geval in de bios gezien want tsja, je was fan of niet.
De huisstatisticus van de Top 2000quote:
dat is vrij groot he..... maar oke. Zuidelijk halfrond dusquote:
Hier had een nummer van Origin of Symmetry kunnen staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef 4-elements het volgende:
Muse heeft toch ook wel enkele draken van nummers gemaakt. Gelukkig staan daar ook heel wat geweldige nummers tegenover. Madness behoort echter tot de draken.
Ah de nieuwe Dikke Blombergquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De huisstatisticus van de Top 2000
Claudia heeft hun plekje ingepikt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er zijn zoveel tracks die ik al op de eerste dag, wat zeg ik; de eerste NACHT gehoord heb die gewoon op de laatste dag horen. Het is echt pijnlijk.
Vroeger was dat het standaardpils in de Bredase kroegen, wat een bocht was dat zegquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Je drinkt het niet voor je plezier nee
De meeste echt goede Muse-platen staan er niet in. Behalve Starlight, Uprising en vooruit, Knights of Cydonia.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:56 schreef 4-elements het volgende:
Muse heeft toch ook wel enkele draken van nummers gemaakt. Gelukkig staan daar ook heel wat geweldige nummers tegenover. Madness behoort echter tot de draken.
Meen dat ze op een bepaalde manier het water eruit wegvriezen, zonder dat het alcohol zelf bevriest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bestaat er bier van 20 procent? Dat kan toch helemaal niet?
Dat tweede is een excuus voor het eerstequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
Madness heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Dat komt vanwege de prachtige gitaarsolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |