abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2023 @ 01:05:49 #76
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207665680
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:04 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ach jij snapt het _O_ . Niet dus :W
Ik snap het ontzettend goed zelfs. ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 01:06:53 #77
184769 crew  Deisyy
pi_207665685
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als er weinig tot niets op de stream gebeurd, sluipen er regelmatig offtopic posts door. Dan moet je ook echt alles vegen en knippen. dat is niet te doen en ik persoonlijk vind de regels soms te streng. Op de SC wordt amper gepost. Maar goed, discussie heeft geen zin, dus laat het hierbij.
Als er te veel offtopic wordt gepost wordt er gewaarschuwd of meteen verwijderd, dat is afhankelijk van de situatie, het is namelijk niet haalbaar, en dat willen we ook niet, om elke offtopic post te verwijderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207665703
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:05 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Ik snap het ontzettend goed zelfs. ;)
Tja omdat je zelf ook heel vaak oftopic lult...
  zondag 22 januari 2023 @ 01:13:25 #79
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207665733
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:09 schreef mangalie het volgende:

[..]
Tja omdat je zelf ook heel vaak oftopic lult...
Dat zal het zijn. Maar vind je het goed dat ik deze discussie nu sluit. Zou nog wel even door willen gaan, maar om heel eerlijk te zijn, heb ik daar eigenlijk geen behoefte meer aan. Wens jou wel een hele fijne nachtrust toe. ;)
pi_207665765
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:13 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Dat zal het zijn. Maar vind je het goed dat ik deze discussie nu sluit. Zou nog wel even door willen gaan, maar om heel eerlijk te zijn, heb ik daar eigenlijk geen behoefte meer aan. Wens jou wel een hele fijne nachtrust toe. ;)
Thanks en verdiep je even in wat ontopic is :W
pi_207670401
als het dan toch over off topic gaat....polls lijken me ook niet echt relevant in de Cos. helemaal niet als het zelfs een poll wordt waarbij Jeff er niet instaat, om maar vast te peilen wie de favoriet zou zijn als Jeff niet meer in de loods zou zijn

zo'n topicvervuiling vind ik dat, die zinloze polls elke keer.
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 16:38:34 #82
18653 crew  D.
pi_207673210
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 14:27 schreef Verida het volgende:
als het dan toch over off topic gaat....polls lijken me ook niet echt relevant in de Cos. helemaal niet als het zelfs een poll wordt waarbij Jeff er niet instaat, om maar vast te peilen wie de favoriet zou zijn als Jeff niet meer in de loods zou zijn

zo'n topicvervuiling vind ik dat, die zinloze polls elke keer.
1 iemand zeurt (weer), 42 mensen stemmen. Trek je conclusies.
pi_207673274
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:38 schreef D. het volgende:

[..]
1 iemand zeurt (weer), 42 mensen stemmen. Trek je conclusies.
Ja, en?

jij hebt toch je eigen topics met polls, zet dan daar lekker je zooi neer. Het is op dat moment niet op de streams, dus heeft niets met de COS te maken
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 16:41:58 #84
18653 crew  D.
pi_207673299
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:41 schreef Verida het volgende:

[..]
Ja, en?

jij hebt toch je eigen topics met polls, zet dan daar lekker je zooi neer. Het is op dat moment niet op de streams, dus heeft niets met de COS te maken
Ik blijf mezelf niet herhalen :D
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 16:48:56 #85
184769 crew  Deisyy
pi_207673425
Polls in de COS gaan over de bewoners, dus de streams en kunnen best in de COS, mits het zinvolle polls zijn en dat was deze vandaag niet, want niet alle bewoners werden daarin genoemd. Dat, in dit geval Jeff uit deze poll werd gelaten omdat er users zijn die hem van alles vergeven is niet de bedoeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 22-01-2023 17:33:28 ]
pi_207681531
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
Waarom blijft het gek*nk*r van Mootie op andere users (die het notabene wél over de doodsaaie streams hebben!) wel staan maar wordt mijn mededeling dat klagen over saaie streams wel ontopic is verwijderd??

Dát is wat de COS dood maak! Gefeliciteerd! Weet nu weer waarom ik zo weinig in de COS aanwezig ben de laatste tijd. Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger zijn!

:W
Deisy verpest de hele cos die debiele mod. Dankzij haar gedrag post ik nu na jarennnn ook niks meer hier. Ik ben heeeeelemaal klaar met de cos als haar prive wereldje hier vol subjectieve censuur en onterechte bans. Deisy verpest fok al n jaar!!!! Niemand die iets doet met alllllll die feedback van ons, behalve wegmoffelen en weer n nieuw fb topic opnenen. Ons dekt ons. Geniet van jullie zelf hier mods want wij genieten al even niet meer dankzij jullie vriendjespolitiek !
pi_207681570
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Alle mods kunnen overal de tr’s lezen.
Zo kunnen we dus nooit een mod een tr geven zonder er zelf uitgeflikkerd te worden uit wraak daarna. Ahhh ik begin het te snappen nu waar die subjectiviteit vandaan komt maar is easy na 1 tr zijn we er al
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 11:14:37 #88
388664 crew  Dotteke
pi_207681622
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:09 schreef Poesjuh het volgende:

[..]
Zo kunnen we dus nooit een mod een tr geven zonder er zelf uitgeflikkerd te worden uit wraak daarna. Ahhh ik begin het te snappen nu waar die subjectiviteit vandaan komt maar is easy na 1 tr zijn we er al
Wat is dat toch met wraak? Er is altijd een admin of een FA die een ban zet. Nooit een mod
Een mod kan wel de pest op pietje hebben, maar dat ziet een FA of Admin dan ook. Dus eigenlijk zeg je dat een FA of een Admin hun werk niet goed doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 11:16:17 #89
388664 crew  Dotteke
pi_207681641
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:05 schreef Poesjuh het volgende:

[..]
Deisy verpest de hele cos die debiele mod. Dankzij haar gedrag post ik nu na jarennnn ook niks meer hier. Ik ben heeeeelemaal klaar met de cos als haar prive wereldje hier vol subjectieve censuur en onterechte bans. Deisy verpest fok al n jaar!!!! Niemand die iets doet met alllllll die feedback van ons, behalve wegmoffelen en weer n nieuw fb topic opnenen. Ons dekt ons. Geniet van jullie zelf hier mods want wij genieten al even niet meer dankzij jullie vriendjespolitiek !
Deisyy is een hele fijne mod en je moet het bij haar wel erg bruinbakken wil ze ingrijpen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207681643
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Alle mods kunnen overal de tr’s lezen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:57 schreef mangalie het volgende:
Mods gaan hier ook teveel oftopic naar mijn idee. Het is een beetje een kliekje aan het worden. De een mag alles hier en de ander niets. Als je vierhonderd posts per dag haalt mag je alles hier..Heel jammer die vriendjespolitiek.
Het maakt FOK! er niet leuker op zo.
Nou precies dit. Waarom zien alleen wij dit en worden onze post verwijderd zodra we dat durven schrijven???
pi_207681677
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Deisyy is een hele fijne mod en je moet het bij haar wel erg bruinbakken wil ze ingrijpen.
_O-
  maandag 23 januari 2023 @ 11:23:07 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207681700
quote:

[..]
Wat een onzin. en ik vind je taalgebruik stuitend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207681750
Tuurlijk vindt jij dat, elke druppel olie die jij op t vuur kunt knallen die knal je, gewoon bizar voorspelbaar ben je zfs daarmee, zeker als t gaat om je geslijmmmmmm de hele dag bij de mods.
  maandag 23 januari 2023 @ 11:32:55 #94
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207681788
quote:

[..]
Totaal niet mee eens. Deisy en ook de andere mods, leveren prima moderatie af. Snap dan ook niet waar al die haat vandaan komt en je woordkeuze snap ik al helemaal niet. Vind het stuitend en ook totaal onnodig.
pi_207681806
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:29 schreef Poesjuh het volgende:
Tuurlijk vindt jij dat, elke druppel olie die jij op t vuur kunt knallen die knal je, gewoon bizar voorspelbaar ben je zfs daarmee, zeker als t gaat om je geslijmmmmmm de hele dag bij de mods.
Denk je zelf ook niet dat je eventuele punt beter zal overkomen als je normaal communiceert?
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 11:35:45 #96
184769 crew  Deisyy
pi_207681823
quote:

[..]
Ik heb geen idee waar dit ineens vandaan komt en waarom ik FOK! volgens jou al een jaar zou verpesten, ik ben pas sinds oktober moderator in JAA en kan me niet herinneren daarvoor ooit met jou te maken hebben gehad.
pi_207681853
Ik tik hier weinig, maar schrik van de manier waarop hier over een mod gesproken.
Doe dat lekker achter de scherm, mail de admins of wat dan ook.

En btw ik deel de mening in zijn geheel niet.
pi_207681855
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waar dit ineens vandaan komt en waarom ik FOK! volgens jou al een jaar zou verpesten, ik ben pas sinds oktober moderator in JAA en kan me niet herinneren daarvoor ooit met jou te maken hebben gehad.
Vanaf dat ik hier weer ben, ben jij al persoonlijk tegen mij bezig met censuur en alles. Valt meerderen op krijg er zat berichten over. En ook dank voor jouw 2 bans sinds oktober ineens. Nogmaals geniet van jullie eigen wereldje hier allemaal _O-
pi_207681863
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik tik hier weinig, maar schrik van de manier waarop hier over een mod gesproken.
Doe dat lekker achter de scherm, mail de admins of wat dan ook.

En btw ik deel de mening in zijn geheel niet.
In fedback mag dit juist gewoon hoor. Eindelijk ergens nou toedels hoor
pi_207681878
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:38 schreef Poesjuh het volgende:

[..]
In fedback mag dit juist gewoon hoor. Eindelijk ergens
Ik maak hier verder geen woorden aan vuil.
Dat je (op dit moment) niet in kan schatten dat het gaat over de manier waarop maakt voor mij discussieren overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')