abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207536149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Dit is feedback dus dat verwijderen van mijn hele lange posting is gewoon censuur. Mijn posting had dus wat waarheden. :Y
Charlotte, dat zijn gewoon of helaas de regels van FOK! die al sinds jaar en dag gelden. Over bans wordt niet gesproken, heb je vragen mail ze dan aan FOK!.
pi_207548592
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 06:27 schreef mootie het volgende:

[..]
Charlotte, dat zijn gewoon of helaas de regels van FOK! die al sinds jaar en dag gelden. Over bans wordt niet gesproken, heb je vragen mail ze dan aan FOK!.
Dat was me al duidelijk maar vriendelijk van je om het te herhalen. Edoch, :) , mijn bericht had niet hoeven te worden verwijderd. Doen ze eigenlijk nooit in het topic feedback. Ook niet mijn eigen eerdere berichten in dit topic. Dus ik blijf bij mijn conclusie dat er waarheden zaten in mijn bericht en volgens mij heeft nauwelijks iemand het kunnen lezen omdat het al heel vroeg in de ochtend werd verwijderd.

Volgende vraag : (Als dat wel mag.) - knip- Doe maar niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 14-01-2023 10:20:47 ]
pi_207549417
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Dat was me al duidelijk maar vriendelijk van je om het te herhalen. Edoch, :) , mijn bericht had niet hoeven te worden verwijderd. Doen ze eigenlijk nooit in het topic feedback. Ook niet mijn eigen eerdere berichten in dit topic. Dus ik blijf bij mijn conclusie dat er waarheden zaten in mijn bericht en volgens mij heeft nauwelijks iemand het kunnen lezen omdat het al heel vroeg in de ochtend werd verwijderd.

Volgende vraag : (Als dat wel mag.) -knip- doe maar niet

Je maakt het jezelf gewoon vreselijk moeilijk, Charlotte. Je opmerkingen in de Cos net waren echt niet ok. Je lokt dingen zelf uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 14-01-2023 10:20:55 ]
pi_207636567
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar hoe kan ik de achtergrond kleur van mijn reacties veranderen?
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 09:19:26 #57
184769 crew  Deisyy
pi_207636931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar hoe kan ik de achtergrond kleur van mijn reacties veranderen?
Dat kan je in je settings aanpassen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207637131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat kan je in je settings aanpassen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Thnx 👍
Gewoon omdat het kan!
pi_207637323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Thnx 👍
Ik zie toon desktopversie mobiel nergens staan... ik ben ook zo'n lekkere klungel.
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 09:58:50 #60
184769 crew  Deisyy
pi_207637409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik zie toon desktopversie mobiel nergens staan... ik ben ook zo'n lekkere klungel.
Die staat hier, daar kan je een vinkje zetten/uitzetten https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
pi_207637547
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die staat hier, daar kan je een vinkje zetten/uitzetten https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dank je... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_207665527
Regels zijn regels, snap ik, maar soms moet je iets door de vingers kunnen zien en vooral als er weinig te posten is. Ben zelf jaren mod op een forum geweest en weet dat je het niet iedereen naar de zin kan maken. Te strak modereren kan mensen ook wegjagen en als @DGK_Tegengas hierom weg gaat , vind ik dat echt heel erg jammer. -O- -O-
if it's meant to be, it will be
pi_207665541
Hier dus verder begrijp ik.

Wat is nu de oplossing? Laten we @DGK_Tegengas vertrekken door een korte opmerking dat er bij de buren nog leven is en ze in de loods tijdens een 24 uur opdracht al in hun nest liggen?
Is dat zo erg?
pi_207665609
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Wat is nu de oplossing? Laten we @:DGK_Tegengas vertrekken door een korte opmerking dat er bij de buren nog leven is en ze in de loods tijdens een 24 uur opdracht al in hun nest liggen?
Is dat zo erg?
Kom op, er was al minstens 8 keer iets gezegd door Deis. En al dagen achter elkaar. Het is toch ook simpel. Laat BB lekker BB, en Ejvjl in Ejvjl.

En het gaat niet enkel om die posts, die posts genereren ook weer antwoorden enz enz.
pi_207665611
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regels zijn regels, snap ik, maar soms moet je iets door de vingers kunnen zien en vooral als er weinig te posten is. Ben zelf jaren mod op een forum geweest en weet dat je het niet iedereen naar de zin kan maken. Te strak modereren kan mensen ook wegjagen en als @:DGK_Tegengas hierom weg gaat , vind ik dat echt heel erg jammer. -O- -O-
En als er weinig te posten is ga je gewoon iets anders doen. Naar BB, naar de SC, naar een van de andere honderden topics.
pi_207665624
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]
En als er weinig te posten is ga je gewoon iets anders doen. Naar BB, naar de SC, naar een van de andere honderden topics.
Ooit mod geweest? Trouwens als er iets offtopic gepost wordt, ben jij er altijd als de kippen bij. Doe het dan zelf ook niet en laat het modden aan de mods over.
pi_207665635
Mods gaan hier ook teveel oftopic naar mijn idee. Het is een beetje een kliekje aan het worden. De een mag alles hier en de ander niets. Als je vierhonderd posts per dag haalt mag je alles hier..Heel jammer die vriendjespolitiek.
Het maakt FOK! er niet leuker op zo.
pi_207665637
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ooit mod geweest? Trouwens als er iets offtopic gepost wordt, ben jij er altijd als de kippen bij. Doe het dan zelf ook niet en laat het modden aan de mods over.
Lekker relevant.
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 00:58:44 #69
184769 crew  Deisyy
pi_207665644
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Wat is nu de oplossing? Laten we @:DGK_Tegengas vertrekken door een korte opmerking dat er bij de buren nog leven is en ze in de loods tijdens een 24 uur opdracht al in hun nest liggen?
Is dat zo erg?
Ik heb DGK_Tegengas vanavond een paar keer gewaarschuwd, toen hij doorging heb ik zijn posts aangepast, dat lijkt me niet onredelijk. Voor hem gelden dezelfde regels als voor de andere users, hij heeft geen voorkeurspositie door zijn filmpjes.

Wanneer er niets op de streams gebeurt betekent dat niet dat de COS een SC wordt, daar hebben we een apart topic voor.
pi_207665647
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:57 schreef mangalie het volgende:
Mods gaan hier ook teveel oftopic naar mijn idee. Het is een beetje een kliekje aan het worden. De een mag alles hier en de ander niets. Als je vierhonderd posts per dag haalt mag je alles hier..Heel jammer die vriendjespolitiek.
Het wordt er zo idd niet gezelliger op. Ik heb gezegd wat ik er van vind en daar laat ik het verder bij. In discussie gaan heeft toch geen zin en je bereikt er ook helemaal niets mee.
  zondag 22 januari 2023 @ 01:01:21 #71
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207665658
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Nu speel je het persoonlijk op Mootie. Er was niets aan de hand en men weet nu wel een keer dat er niets over BB in JAA geplaatst mag worden of andersom. Er is vanavond meerdere malen daar ook op gewezen en toch blijft men het doen, dan is het normaal dat daar dan op gereageerd word. Leuk of niet, maar dat zijn gewoon regels. Er wordt op dat gebied al genoeg door de vingers gezien. Het was een heel gezellige streamavond, totdat mensen gingen reageren als door een adder gebeten en dat was weer voer voor een enkeling om daar gebruik van te maken. Zo onnodig dit. Volwassen mensen onder elkaar.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_207665661
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb DGK_Tegengas vanavond een paar keer gewaarschuwd, toen hij doorging heb ik zijn posts aangepast, dat lijkt me niet onredelijk. Voor hem gelden dezelfde regels als voor de andere users, hij heeft geen voorkeurspositie door zijn filmpjes.

Wanneer er niets op de streams gebeurt betekent dat niet dat de COS een SC wordt, daar hebben we een apart topic voor.
Als er weinig tot niets op de stream gebeurd, sluipen er regelmatig offtopic posts door. Dan moet je ook echt alles vegen en knippen. dat is niet te doen en ik persoonlijk vind de regels soms te streng. Op de SC wordt amper gepost. Maar goed, discussie heeft geen zin, dus laat het hierbij.
  zondag 22 januari 2023 @ 01:03:12 #73
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207665666
quote:
De mods doen prima hun werk, jij kwam even langs om de boel te stangen en dan moet je niet verbaast reageren dat er dan postings van je verwijderd worden. Dus ik zou eerst zelf eens in de spiegel kijken en dan pas de mods de schuld te gaan geven.
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 01:04:34 #74
184769 crew  Deisyy
pi_207665674
quote:
Ik herken totaal niets van wat je hier zegt, maar ik sta open voor voorbeelden.
pi_207665677
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:03 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
De mods doen prima hun werk, jij kwam even langs om de boel te stangen en dan moet je niet verbaast reageren dat er dan postings van je verwijderd worden. Dus ik zou eerst zelf eens in de spiegel kijken en dan pas de mods de schuld te gaan geven.
Ach jij snapt het _O_ . Niet dus :W
  zondag 22 januari 2023 @ 01:05:49 #76
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207665680
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:04 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ach jij snapt het _O_ . Niet dus :W
Ik snap het ontzettend goed zelfs. ;)
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 01:06:53 #77
184769 crew  Deisyy
pi_207665685
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als er weinig tot niets op de stream gebeurd, sluipen er regelmatig offtopic posts door. Dan moet je ook echt alles vegen en knippen. dat is niet te doen en ik persoonlijk vind de regels soms te streng. Op de SC wordt amper gepost. Maar goed, discussie heeft geen zin, dus laat het hierbij.
Als er te veel offtopic wordt gepost wordt er gewaarschuwd of meteen verwijderd, dat is afhankelijk van de situatie, het is namelijk niet haalbaar, en dat willen we ook niet, om elke offtopic post te verwijderen.
pi_207665703
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 01:05 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Ik snap het ontzettend goed zelfs. ;)
Tja omdat je zelf ook heel vaak oftopic lult...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')