abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207485894
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
`daar ga ik geen mededeling over doen, achter de schermen is achter de schermen,
Wij praten nooit over afhandelingen van tr’s, met niemand ook in deze niet.
Ok dus elke onz. klb. mongool kan binnen lopen en TR's afhandelen. Lekker dan. Met je schermen _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:25:56 #28
184769 crew  Deisyy
pi_207485941
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ok dus elke onz. klb. mongool kan binnen lopen en TR's afhandelen. Lekker dan. Met je schermen _O-
Nee dat kan niet, alleen de moderators van het betreffende subforum, in dit geval Dotteke en ik, mogen TR's afhandelen.
Er is met @capuchon_jongen over gesproken dat dit soort posts over het lezen van TR's niet gewenst zijn in JAA of welk subforum dan ook.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207485979
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee dat kan niet, alleen de moderators van het betreffende subforum, in dit geval Dotteke en ik, mogen TR's afhandelen.
Er is met @:capuchon_jongen over gesproken dat dit soort posts over het lezen van TR's niet gewenst zijn in JAA of welk subforum dan ook.
Kijk ik heb dit al eerder aan de hand gehad. Het is not done iig. Duidelijk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:29:58 #30
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207485981
Ja ik heb een fout(tje) gemaakt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:30:22 #31
Belg
pi_207485990
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207485998
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Piss off gast :D
pi_207486040
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:verida
Ik ga nu in je fobo loeren. Dat zal je leren :(
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:34:27 #34
Belg
pi_207486054
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ga nu in je fobo loeren. Dat zal je leren :(
Daar is niets te vinden. Heel weinig :)
pi_207486061
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Daar is niets te vinden. Heel weinig :)
Wat een teleurstelling idd
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:37:47 #36
Belg
pi_207486102
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Er is wel een regel dat je mag gastmodden als het echt niet anders kan (voorbeeld iemand post een geweldadige plaatje met bloed enzo of iemand post iemand helemaal naakt enzo. Of er zijn persoonsgegevens van een user ofzo, of er is iets heel ernstig .

Maar in de praktijd gebeurd dat nauwelijks.

Alvast mijn welgemeende excuses :)
pi_207486611
omy jij die vorig jaar nogal eens over de rooie raakte bij bb. lijkt me niet gepast als jij daar de knoppen in handen krijgt.

maar lekker makkelijk, het is niet gewenst dat een gastmod de tr's leest in een onderdeel wat niet van hem/haar is.
dat doen ze uiteraard wel.
pi_207486736
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:10 schreef suzi1 het volgende:
omy jij die vorig jaar nogal eens over de rooie raakte bij bb. lijkt me niet gepast als jij daar de knoppen in handen krijgt.

maar lekker makkelijk, het is niet gewenst dat een gastmod de tr's leest in een onderdeel wat niet van hem/haar is.
dat doen ze uiteraard wel.
Tegen wie praat je nu?
  maandag 9 januari 2023 @ 19:42:57 #39
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207487171
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt idd een fout gemaakt Je uitleg in de cos was ook ruk toen daar door users om gevraagd werd. Met je posting wilde je even laten zien over welke macht je beschikt nu je blauw bent. Totaal ongepast en ik vind je ook totaal ongeschikt als mod gezien je verleden. Ik laat mij graag verrassen en dat je het tegendeel bewijst. Je bied excuses aan de verkeerde persoon(die ik geblokt heb, dus zie daar niets van). Die was niet in de cos aanwezig toen het gebeurde. Ook vind ik dat je als mod een voorbeeld bent voor de users van het forum en ook jij moet ontopic blijven net zoals wij dat moeten doen. Van ons worden er ook postings gewist en krijgen we een waarschuwing wanneer we off gaan. Hoop dat ze jou ook een waarschuwing hebben gegeven voor je oftopic gezwets in de cos vanmiddag. Je moet nog veel leren dat blijkt. ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:06:54 #40
184769 crew  Deisyy
pi_207487643
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Je hebt idd een fout gemaakt Je uitleg in de cos was ook ruk toen daar door users om gevraagd werd. Met je posting wilde je even laten zien over welke macht je beschikt nu je blauw bent. Totaal ongepast en ik vind je ook totaal ongeschikt als mod gezien je verleden. Ik laat mij graag verrassen en dat je het tegendeel bewijst. Je bied excuses aan de verkeerde persoon(die ik geblokt heb, dus zie daar niets van). Die was niet in de cos aanwezig toen het gebeurde. Ook vind ik dat je als mod een voorbeeld bent voor de users van het forum en ook jij moet ontopic blijven net zoals wij dat moeten doen. Van ons worden er ook postings gewist en krijgen we een waarschuwing wanneer we off gaan. Hoop dat ze jou ook een waarschuwing hebben gegeven voor je oftopic gezwets in de cos vanmiddag. Je moet nog veel leren dat blijkt. ;)
Onnodig deze post. @capuchon_jongen heeft gezegd dat hij fout was, hiervoor ook Verida gementioned en hij heeft zijn excuses aangeboden, dus het is wel klaar zo.
  maandag 9 januari 2023 @ 20:10:00 #41
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207487714
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Onnodig deze post. @:capuchon_jongen heeft gezegd dat hij fout was, hiervoor ook Verida gementioned en hij heeft zijn excuses aangeboden, dus het is wel klaar zo.
Waarom onnodig deze post? Dit is toch de feedback. Sluit dan de feedback maar bij deze zou ik zeggen.
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:17:26 #42
184769 crew  Deisyy
pi_207487854
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Waarom onnodig deze post? Dit is toch de feedback. Sluit dan de feedback maar bij deze zou ik zeggen.
Het is een beetje een mosterd na de maaltijd post mop ;)
  maandag 9 januari 2023 @ 20:19:16 #43
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207487874
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is een beetje een mosterd na de maaltijd post mop ;)
Laten we het daar dan maar even op houden dan, maar neem mijn mening over de betreffende mod niet terug en dat hoort bij de feedback.
En weer door ;)
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:19:39 #44
Belg
pi_207487878
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
In jaa cos zul je me niet meer zien. Ben teveel achter om het goed te kunnen volgen.

In BB cos is iets anders natuurlijk daar zal ik me best doen om ontopic te blijven. Lijstjes en ideeën zal je daar niet zien van me.

En in de bb cos ben ik evenveel als jij niet meer of min.
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:21:47 #45
Belg
pi_207487907
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Laten we het daar dan maar even op houden dan, maar neem mijn mening over de betreffende mod niet terug en dat hoort bij de feedback.
En weer door ;)
Mening hebben mogen en is niet verboden. :)
pi_207487922
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
In jaa cos zul je me niet meer zien. Ben teveel achter om het goed te kunnen volgen.

In BB cos is iets anders natuurlijk daar zal ik me best doen om ontopic te blijven. Lijstjes en ideeën zal je daar niet zien van me.

Ik zal je even uit een droom helpen, je bent sowieso niet meer of minder omdat je mod bent.
pi_207491661
Wat is hier aan de hand? Is toch allemaal niet nodig.. ben nieuw hier en deze discussies en termen dus voor mij ook. Is this how it goes?
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
pi_207492147
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Je best doen om on topic te blijven? Wtf…
pi_207520800
_knip-

Bans en redenen waarom worden niet besproken.
Niet mee eens? Mail naar forum@fok.nl.

[ Bericht 97% gewijzigd door Dotteke op 12-01-2023 14:24:48 ]
pi_207521068
Vervelend @Charlotte-007, helaas is mijn observatie dat er toch wel wat willekeur is, handhaving is er soms en vaak niet. En dat heeft (imho) soms te maken met in hoeverre users tegen bewoners aankijken, en hoe mods tegen die bewoners aankijken. Waarschijnlijk niet bewust, maar zo werkt dat...

Maar buiten dat, voor jou als relatief nieuwe COS'er zou ik je toch ook willen adviseren om niet alles zo serieus te nemen. Uit je post, het liken, dat is gewoon op een duimpje drukken, daar moet je echt niks achter zoeken. En het zijn zeker geen DMs. En het betekent juist dat iemand je post waardeert.

En over TTs... Laat gaan. Er zijn regels, die worden 99% van de tijd gevolgd. Soms gaat het bewust mis, vaak onbewust. En als je last post hebt, mag je het nieuwe topic openen, al open je er 100 op een dag. En wanneer je veel in de CoS aanwezig bent, zul je er nu eenmaal meer openen, omdat je kans op lapo groter is.

Over de rest, woordkeuze is wellicht een dingetje, maar ja, als je onterecht ergens van wordt beschuldigd, dan wil zoiets er wel eens uitfloepen. Daarom is de regel dat de CoS geen commentaar op users is ook een goede. En dat werkt 2 kanten op. Als je daarmee begint, kun je een post terug verwachten.

Ik ben het inhoudelijk lang niet altijd met iedereen eens in de CoS. Ik vind de sfeer ook soms erg negatief als een bepaald iemand in beeld is (of zelfs niet in beeld is). Maar ja, iedereen zijn of haar mening. En ook dat zou 2 kanten op moeten werken.

En imho zijn bans bedoelt voor discrimatie, lastig vallen, het verstoren van de CoS en je structureel niet aan regels houden. Voor bovenstaande futiliteiten vind ik onzin, maar goed, het vragen om een ban voor futiliteiten heb ik ook wel een mening over.
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 08:23:28 #51
184769 crew  Deisyy
pi_207521449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het volgende wil ik kwijt: (Mijn tweede ban is voorbij.)

-knip-
Zoals we je al eerder hebben gemeld wordt over bans niet gediscussieerd, e.e.a. is ook na te lezen in de policy

Post weer normaal mee in de COS en let daarbij wat minder op een ander.
pi_207535627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zoals we je al eerder hebben gemeld wordt over bans niet gediscussieerd, e.e.a. is ook na te lezen in de policy

Post weer normaal mee in de COS en let daarbij wat minder op een ander.
Dit is feedback dus dat verwijderen van mijn hele lange posting is gewoon censuur. Mijn posting had dus wat waarheden. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2023 00:29:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')