Ok dus elke onz. klb. mongool kan binnen lopen en TR's afhandelen. Lekker dan. Met je schermenquote:Op maandag 9 januari 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`daar ga ik geen mededeling over doen, achter de schermen is achter de schermen,
Wij praten nooit over afhandelingen van tr’s, met niemand ook in deze niet.
Nee dat kan niet, alleen de moderators van het betreffende subforum, in dit geval Dotteke en ik, mogen TR's afhandelen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus elke onz. klb. mongool kan binnen lopen en TR's afhandelen. Lekker dan. Met je schermen
Kijk ik heb dit al eerder aan de hand gehad. Het is not done iig. Duidelijkquote:Op maandag 9 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, alleen de moderators van het betreffende subforum, in dit geval Dotteke en ik, mogen TR's afhandelen.
Er is met @:capuchon_jongen over gesproken dat dit soort posts over het lezen van TR's niet gewenst zijn in JAA of welk subforum dan ook.
Piss off gastquote:Op maandag 9 januari 2023 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik heb een fout(tje) gemaakt
Ik ga nu in je fobo loeren. Dat zal je lerenquote:
Daar is niets te vinden. Heel weinigquote:Op maandag 9 januari 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nu in je fobo loeren. Dat zal je leren
Wat een teleurstelling iddquote:Op maandag 9 januari 2023 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar is niets te vinden. Heel weinig
Er is wel een regel dat je mag gastmodden als het echt niet anders kan (voorbeeld iemand post een geweldadige plaatje met bloed enzo of iemand post iemand helemaal naakt enzo. Of er zijn persoonsgegevens van een user ofzo, of er is iets heel ernstig .quote:Op maandag 9 januari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus elke onz. klb. mongool kan binnen lopen en TR's afhandelen. Lekker dan. Met je schermen
Tegen wie praat je nu?quote:Op maandag 9 januari 2023 19:10 schreef suzi1 het volgende:
omy jij die vorig jaar nogal eens over de rooie raakte bij bb. lijkt me niet gepast als jij daar de knoppen in handen krijgt.
maar lekker makkelijk, het is niet gewenst dat een gastmod de tr's leest in een onderdeel wat niet van hem/haar is.
dat doen ze uiteraard wel.
Je hebt idd een fout gemaakt Je uitleg in de cos was ook ruk toen daar door users om gevraagd werd. Met je posting wilde je even laten zien over welke macht je beschikt nu je blauw bent. Totaal ongepast en ik vind je ook totaal ongeschikt als mod gezien je verleden. Ik laat mij graag verrassen en dat je het tegendeel bewijst. Je bied excuses aan de verkeerde persoon(die ik geblokt heb, dus zie daar niets van). Die was niet in de cos aanwezig toen het gebeurde. Ook vind ik dat je als mod een voorbeeld bent voor de users van het forum en ook jij moet ontopic blijven net zoals wij dat moeten doen. Van ons worden er ook postings gewist en krijgen we een waarschuwing wanneer we off gaan. Hoop dat ze jou ook een waarschuwing hebben gegeven voor je oftopic gezwets in de cos vanmiddag. Je moet nog veel leren dat blijkt.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik heb een fout(tje) gemaakt
Onnodig deze post. @capuchon_jongen heeft gezegd dat hij fout was, hiervoor ook Verida gementioned en hij heeft zijn excuses aangeboden, dus het is wel klaar zo.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt idd een fout gemaakt Je uitleg in de cos was ook ruk toen daar door users om gevraagd werd. Met je posting wilde je even laten zien over welke macht je beschikt nu je blauw bent. Totaal ongepast en ik vind je ook totaal ongeschikt als mod gezien je verleden. Ik laat mij graag verrassen en dat je het tegendeel bewijst. Je bied excuses aan de verkeerde persoon(die ik geblokt heb, dus zie daar niets van). Die was niet in de cos aanwezig toen het gebeurde. Ook vind ik dat je als mod een voorbeeld bent voor de users van het forum en ook jij moet ontopic blijven net zoals wij dat moeten doen. Van ons worden er ook postings gewist en krijgen we een waarschuwing wanneer we off gaan. Hoop dat ze jou ook een waarschuwing hebben gegeven voor je oftopic gezwets in de cos vanmiddag. Je moet nog veel leren dat blijkt.
Waarom onnodig deze post? Dit is toch de feedback. Sluit dan de feedback maar bij deze zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onnodig deze post. @:capuchon_jongen heeft gezegd dat hij fout was, hiervoor ook Verida gementioned en hij heeft zijn excuses aangeboden, dus het is wel klaar zo.
Het is een beetje een mosterd na de maaltijd post mopquote:Op maandag 9 januari 2023 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom onnodig deze post? Dit is toch de feedback. Sluit dan de feedback maar bij deze zou ik zeggen.
Laten we het daar dan maar even op houden dan, maar neem mijn mening over de betreffende mod niet terug en dat hoort bij de feedback.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje een mosterd na de maaltijd post mop
In jaa cos zul je me niet meer zien. Ben teveel achter om het goed te kunnen volgen.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt idd een fout gemaakt Je uitleg in de cos was ook ruk toen daar door users om gevraagd werd. Met je posting wilde je even laten zien over welke macht je beschikt nu je blauw bent. Totaal ongepast en ik vind je ook totaal ongeschikt als mod gezien je verleden. Ik laat mij graag verrassen en dat je het tegendeel bewijst. Je bied excuses aan de verkeerde persoon(die ik geblokt heb, dus zie daar niets van). Die was niet in de cos aanwezig toen het gebeurde. Ook vind ik dat je als mod een voorbeeld bent voor de users van het forum en ook jij moet ontopic blijven net zoals wij dat moeten doen. Van ons worden er ook postings gewist en krijgen we een waarschuwing wanneer we off gaan. Hoop dat ze jou ook een waarschuwing hebben gegeven voor je oftopic gezwets in de cos vanmiddag. Je moet nog veel leren dat blijkt.
Mening hebben mogen en is niet verboden.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar even op houden dan, maar neem mijn mening over de betreffende mod niet terug en dat hoort bij de feedback.
En weer door
Ik zal je even uit een droom helpen, je bent sowieso niet meer of minder omdat je mod bent.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In jaa cos zul je me niet meer zien. Ben teveel achter om het goed te kunnen volgen.
In BB cos is iets anders natuurlijk daar zal ik me best doen om ontopic te blijven. Lijstjes en ideeën zal je daar niet zien van me.
En in de bb cos ben ik evenveel als jij niet meer of min.
Je best doen om on topic te blijven? Wtf…quote:Op maandag 9 januari 2023 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In jaa cos zul je me niet meer zien. Ben teveel achter om het goed te kunnen volgen.
In BB cos is iets anders natuurlijk daar zal ik me best doen om ontopic te blijven. Lijstjes en ideeën zal je daar niet zien van me.
En in de bb cos ben ik evenveel als jij niet meer of min.
Zoals we je al eerder hebben gemeld wordt over bans niet gediscussieerd, e.e.a. is ook na te lezen in de policyquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het volgende wil ik kwijt: (Mijn tweede ban is voorbij.)
-knip-
Dit is feedback dus dat verwijderen van mijn hele lange posting is gewoon censuur. Mijn posting had dus wat waarheden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals we je al eerder hebben gemeld wordt over bans niet gediscussieerd, e.e.a. is ook na te lezen in de policy
Post weer normaal mee in de COS en let daarbij wat minder op een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |