En helpt ook niks.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, maar om EJVJL tijdelijk is willen we de topics bij elkaar in één subforum houden.
Dit ja. Maar de meesten hier snappen blijkbaar niet hoe een forum werkt.quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En helpt ook niks.
Als hij door de actieve topics scrolt, de AT, ziet hij het alsnog. Ook als ij de cos uit my AT gooit.
quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En helpt ook niks.
Als hij door de actieve topics scrolt, de AT, ziet hij het alsnog. Ook als ij de cos uit my AT gooit.
Dan is het natuurljk niet de bedoeling dat hij nog door AT scrolt maar alleen nog in My AT.quote:Op zondag 2 april 2023 06:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar de meesten hier snappen blijkbaar niet hoe een forum werkt.
En het verandert niet, dus laten we er maar over ophouden.
Of in de settings JAA even uit de Actieve Topics lijst gooienquote:Op zondag 2 april 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan is het natuurljk niet de bedoeling dat hij nog door AT scrolt maar alleen nog in My AT.
Dit is ook een optie, gelukkig snap jij wel hoe een forum werktquote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Of in de settings JAA even uit de Actieve Topics lijst gooien
Dit is wel de beste oplossingquote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Of in de settings JAA even uit de Actieve Topics lijst gooien
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel ja/nee, wel/niet reacties. Enkel die woorden.
Het is geen commentaar en geen argument in een discussie. Begint storend te worden vind ik.
Ja.quote:
Je hebt een punt, helaas zijn er altijd die hun gelijk willen hebben, maar daar verder geen argumenten voor willen geven, dat is jammer. We zullen het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel ja/nee, wel/niet reacties. Enkel die woorden.
Het is geen commentaar en geen argument in een discussie. Begint storend te worden vind ik.
Ik haal deze maar even hierheen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet niets gezegd wat niet al op de streams was en wat hier al uitgebreid besproken is.
Er wordt iedere avond over de tv uitzending in de COS gesproken. Niemand heeft gezegd dat ze niet moet zeuren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik haal deze maar even hierheen.
Er is toch niet voor niks een TV topic? Ik snap best dat je niet gelijk gaat lopen vegen, maar vrolijk off topic mee kletsen over de tv-uitzending en tegen een user die aangeeft daar last van te hebben te antwoorden dat hij/zij niet moet zeuren (niet met zoveel woorden, maar daar komt bovenstaande wel een beetje op neer).
Volgens mij moet je tv uitzending praat daar laten waar het hoort.
Dan begrijp je niet wat ik probeer te zeggen. Maar oké, ik heb mijn zegje gedaan, ik ga er geen ellenlange discussie van maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt iedere avond over de tv uitzending in de COS gesproken. Niemand heeft gezegd dat ze niet moet zeuren.
Maar alles wat vanavond gezegd is heeft hier al een paar keer gestaan dagen lang is er over gecost. Er is niets gezegd wat niet al te zien is geweest op de streams En wat op `TV geweest is mag gezegd worden. We kunnen geen rekening houden met mensen die uitgesteld kijken.
Het is voor sommige wel verwarrend als er gifjes uit deTV uitzendingen in de COs geplaatst worden..Jammer dat jij als mod het niet snapt..quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt iedere avond over de tv uitzending in de COS gesproken. Niemand heeft gezegd dat ze niet moet zeuren.
Maar alles wat vanavond gezegd is heeft hier al een paar keer gestaan dagen lang is er over gecost. Er is niets gezegd wat niet al te zien is geweest op de streams En wat op `TV geweest is mag gezegd worden. We kunnen geen rekening houden met mensen die uitgesteld kijken.
Vanaf het begin af aan mag in de COS gewoon over de uitzendingen gepraat worden. OOk gifjes worden al maanden gewoon in de cos geplaatst.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is voor sommige wel verwarrend als er gifjes uit deTV uitzendingen in de COs geplaatst worden..Jammer dat jij als mod het niet snapt..
COS is COS en TV is uitzendingen op tv...
Daar gaat het niet om. Het is gewoon verwarrend als er in de COS gifjes worden geplaatst die die dag in de uitzending zitten...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan mag in de COS gewoon over de uitzendingen gepraat worden. OOk gifjes worden al maanden gewoon in de cos geplaatst.
Het is op tv geweest en mag gewoon hier besproken worden.. Vanaf het begin is gezegd dat er geen rekening gehouden kan worden gehouden met uitgesteld kijken.
Ja dat kan, maar de lijn tussen de streams en de tv-uitzendingen is zo dun, omdat alles wat in de tv-uitzending is te zien is ook op streams is geweest, dat we daar niet op gaan modereren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is gewoon verwarrend als er in de COS gifjes worden geplaatst die die dag in de uitzending zitten...
Oké duidelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar de lijn tussen de streams en de tv-uitzendingen is zo dun, omdat alles wat in de tv-uitzending is te zien is ook op streams is geweest, dat we daar niet op gaan modereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |