Natuurlijk kan er gewoon over bewoners gepost worden die op dat moment niet in beeld zijn, zelfs over de ex-bewoners, indien dat over het spel gaat.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even, nu begrijp ik het niet meer helemaal.
Mag je nu "officieel" wel of niet over (ex)bewoners hebben die niet live op de stream te zien zijn?
Van de week kreeg ik bv een hint dat Wanda niet op de stream was, ging over de uitzending.
Gaat me niet over "subtiel" aangesproken worden.
Want ja, ik post ook offtopic en daarop gewezen worden is logisch en terecht.
Maar nu heb ik wel ff moeite met tikken op het moment, gaat een beetje over eieren zeg maar.
Als ik alleen mag tikken wat op dat moment op de stream is, dan is dat helder en tik ik niet meer op eieren.
Dan is wanneer ik wel of niet off topic ga
Helder.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan er gewoon over bewoners gepost worden die op dat moment niet in beeld zijn, zelfs over de ex-bewoners, indien dat over het spel gaat.
Nergens voor nodig om je aangesproken te voelen en die eieren zijn maar ongemakkelijk, lekker zonder postenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helder.![]()
Mss was het ook geen hint en voelde ik me gewoon aangesproken.
Ik veeg de eieren onder mijn toetsenbord vandaan
Kritiek krijgen is een moeilijk iets blijkt wel. Laat ik het daar maar bij latenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt de houding van Dotteke arrogant? Dotteke en ik hebben gistermiddag beide de COS doorgespit op offtopic posts en die zijn, zo nodig, geknipt/verwijderd, als dit niet naar jouw zin is en hierover bezig blijft voelen wij ons niet geroepen hier nog verder op te reageren. De moderators bepalen wat offtopic is en wat wordt verwijderd, als dit niet naar jouw zin is en jij een zoveelste reactie 'eist' lijkt het eerder alsof jij arrogant bent.
Was het kritiek? Zo las ik het namelijk niet, Dotteke en ik voelen ons niet zo snel aangesproken.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kritiek krijgen is een moeilijk iets blijkt wel. Laat ik het daar maar bij laten
Over arrogant gesprokenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het kritiek? Zo las ik het namelijk niet, Dotteke en ik voelen ons niet zo snel aangesproken.
Goed idee, zand erover mopquote:Op zondag 12 maart 2023 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over arrogant gesproken![]()
Ik zal je wel gelijk geven Deisyy, dan eindigt de discussie. Ik houd graag van een goede gezonde discussie, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn merk ik. Een discussie via een forum, vind ik sowieso niets, want woorden die je tikt worden anders geïnterpreteerd, dan wanneer je in het echte leven een discussie hebt.
Ik kan er zand overheen gooien.
Waarschijnlijk offtopic, maar het zal niets ernstigs geweest zijnquote:Op zondag 12 maart 2023 21:50 schreef woxxel het volgende:
Er xijn van mij ook wat reacties geknipt en ik heb geen idee wat ik gezegd heb,
De links van de filmpjes kunnen gewoon gepost worden, net als de andere filmpjesmakers doen, zonder aankondigingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:53 schreef woxxel het volgende:
Waarom mag er niet in de cos gemeld worden dat er een filmpje klaar staat over de streams?
Als het inhoudelijk over de streams gaat is het niet offtopic en kan het gewoon in de COS. Anders in de SC.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
Oke dat was mij niet opgevallen. Ik vond het meestal gezellig en moest caak lachen om de reacties. Maar waar mag je offtopic over de streams praten?
Heb je een AED?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef woxxel het volgende:
Waar is de sc dan? Misschien leuker om daar over de streams te praten?
Daar is de COS voor, sc kan je over andere dingen postenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef woxxel het volgende:
Waar is de sc dan? Misschien leuker om daar over de streams te praten?
Jammer wel,heb maar ff gezwaaid daarquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig leven daar..
JAA / [JAA SC #12] Leven brengen in de SC !
Je bedoeld de topics zelf? Door op de TT te klikken kom je bij deze lijst uit:quote:Op maandag 20 maart 2023 14:15 schreef lojanda het volgende:
Hoe kom ik bij oude filmpjes van een gesloten topic?
Ik zie namelijk nergens waar ik die terug kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |