O wat vreemd, zal het toch nog even navragen aan @Breuls wat het geweest kan zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Na advies van Dotteke heb ik meer dan een week geleden, nadat ik een printversie van dit forum in beeld kreeg, via Safari alle geschiedenis en data (cookies) verwijderd, met als gevolg dat ik tot nu toe niet meer kon inloggen. Een advies aan Breuls vragen kon dus ook niet. Maar ineens, vandaag, werkt alles weer.
Het is niet alsof we daar een poll over op gaat stellen, ik heb daar mijn zegje over gedaan in de COS and that's it.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Het woord FEBO in de cos. Ja of Nee.
Niet dat het mij wat boeit trouwens
How how , rustig maar. Dacht dat het misschien beter was de discussie hier verder te voeren. Geen gedachte achter. Kalma kalmaquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet alsof we daar een poll over op gaat stellen, ik heb daar mijn zegje over gedaan in de COS and that's it.
Als het jou niet boeit snap ik je vraag hier niet.
Ik snap niet waarom je altijd tegen Puzziepie ingaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Gecheckt en @:Puzziepie heeft hem zelfs een keer gekaapt.
Laten we loyaal blijven naar elkaar toe toch?
Bijna iedereen vindt het wel leuk om een TT te maken. 4 keer op een dag is ronduit egoïstisch.
Ik heb mijn zegje gedaan. En door.
En wederom puzziepie:
Ik heb helemaal niets gekaapt met je achterlijke beschuldigingen
Je had me nog wel geblokkeerd , maar je kan het gewoon niet laten .Je wil maar al te graag weten wat ik allemaal post
Ik heb je wel door , je bent zo doorzichtig als wat
Laat me gewoon met rust, doe ik bij jou ook
Hoe persoonlijk wil je het hebben? Ik word geband en zij niet? Kijk dan hoe raar ze reageert op mij? Mijn intentie was serieus goed bedoeld.
Ik zie trouwens dat ze wel vaker persoonlijk reageert naar anderen als ze het er niet mee eens is maar dat wordt dan wellicht niet gerapporteerd. Gisteren nog bij @:Utopia 2.0
Maar het is wel heel en heel erg vaak met Puzziepie dat het misgaat in de cos.
Ze was er een paar dagen niet en totaal geen gedoe in de Cos en vandaag is ze er weer en gedoe.
Ik heb een ban gehad. Nu zij een ban alsjeblieft. Eerlijk is eerlijk.
Dit gaat werkelijkwaar nergens over. Het was afgelopen nacht gewoon gezellig in de cos en Puzz opende een nieuw topic en daar had ze ook alle recht toe, want zij was diegene die als laatste de post had in het vorige topic en dan mag je het nieuwe topic openen. Uit het niets kwam jij vrij onverwacht met een posting die we allemaal niet aan hadden zien komen. Dit gaat helemaal nergens over en ook erg ongepast om hier een ban voor te vragen, want er gebeurde helemaal niets. Ik moet er zelfs om lachen, hoe jij je druk kunt maken om niets. Ik vond dat Puzz nog netjes bleef, want jij kwam met een posting als door een adder gebeten. Verder wil ik mij er niet mee bemoeien, maar wilde dit toch even kwijt. Laten we toch fun hebben er is al genoeg ellende in de wereld. Respecteer elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Gecheckt en @:Puzziepie heeft hem zelfs een keer gekaapt.
Laten we loyaal blijven naar elkaar toe toch?
Bijna iedereen vindt het wel leuk om een TT te maken. 4 keer op een dag is ronduit egoïstisch.
Ik heb mijn zegje gedaan. En door.
En wederom puzziepie:
Ik heb helemaal niets gekaapt met je achterlijke beschuldigingen
Je had me nog wel geblokkeerd , maar je kan het gewoon niet laten .Je wil maar al te graag weten wat ik allemaal post
Ik heb je wel door , je bent zo doorzichtig als wat
Laat me gewoon met rust, doe ik bij jou ook
Hoe persoonlijk wil je het hebben? Ik word geband en zij niet? Kijk dan hoe raar ze reageert op mij? Mijn intentie was serieus goed bedoeld.
Ik zie trouwens dat ze wel vaker persoonlijk reageert naar anderen als ze het er niet mee eens is maar dat wordt dan wellicht niet gerapporteerd. Gisteren nog bij @:Utopia 2.0
Maar het is wel heel en heel erg vaak met Puzziepie dat het misgaat in de cos.
Ze was er een paar dagen niet en totaal geen gedoe in de Cos en vandaag is ze er weer en gedoe.
Ik heb een ban gehad. Nu zij een ban alsjeblieft. Eerlijk is eerlijk.
Hahahahahaha.............. Mr. TRquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit gaat werkelijkwaar nergens over. Het was afgelopen nacht gewoon gezellig in de cos en Puzz opende een nieuw topic en daar had ze ook alle recht toe, want zij was diegene die als laatste de post had in het vorige topic en dan mag je het nieuwe topic openen. Uit het niets kwam jij vrij onverwacht met een posting die we allemaal niet aan hadden zien komen. Dit gaat helemaal nergens over en ook erg ongepast om hier een ban voor te vragen, want er gebeurde helemaal niets. Ik moet er zelfs om lachen, hoe jij je druk kunt maken om niets. Ik vond dat Puzz nog netjes bleef, want jij kwam met een posting als door een adder gebeten. Verder wil ik mij er niet mee bemoeien, maar wilde dit toch even kwijt. Laten we toch fun hebben er is al genoeg ellende in de wereld. Respecteer elkaar.
Jouw post heb ik weg gehaald omdat ik gewaarschuwd had dat het weer ontopic moest, de post van mootie en anderen was voor die waarschuwing.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
Waarom blijft het gek*nk*r van Mootie op andere users (die het notabene wél over de doodsaaie streams hebben!) wel staan maar wordt mijn mededeling dat klagen over saaie streams wel ontopic is verwijderd??
Dát is wat de COS dood maak! Gefeliciteerd! Weet nu weer waarom ik zo weinig in de COS aanwezig ben de laatste tijd. Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger zijn!
Jouw waarschuwing kwam terwijl ik zat te typen en had ik nog niet gezien, misschien ff rekening houden met een tijdspanne qua reageren? Het komt er nu dus eigenlijk op neer dat je vóór een waarschuwing gewoon los mag gaan...quote:Op zondag 8 januari 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw post heb ik weg gehaald omdat ik gewaarschuwd had dat het weer ontopic moest, de post van mootie en anderen was voor die waarschuwing.
Er zat 11 minuten tussen, dat lijkt me genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jouw waarschuwing kwam terwijl ik zat te typen en had ik nog niet gezien, misschien ff rekening houden met een tijdspanne qua reageren? Het komt er nu dus eigenlijk op neer dat je vóór een waarschuwing gewoon los mag gaan...
Ik weet genoeg...
Niet iedereen typt met 10 vingersquote:Op zondag 8 januari 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat 11 minuten tussen, dat lijkt me genoeg.
quote:
Thnx,quote:Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef puzziepie het volgende:
Er kan geen nieuw deel geopend worden in de COS?
Yepquote:Op zondag 8 januari 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx,
probleem is al opgelost zie ik
Ik heb dit achter de schermen besproken.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:54 schreef Verida het volgende:
Is het normaal dat een gastmod in de Cos gaat zitten verkondigen dat hij gewoon de tr's kan lezen die er over zijn oftopic posts worden geplaatst?
maar als je dus een tr plaatst bij een gastmod, kan deze mod dus gewoon de tr's lezen die over hem/haar geplaatst worden?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit achter de schermen besproken.
Alle mods kunnen dat lezen ongeacht welk sub forum. Het is aan een mod om daar wat sucuur mee om te gaan. Die regel is overschreden.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als je dus een tr plaatst bij een gastmod, kan deze mod dus gewoon de tr's lezen die over hem/haar geplaatst worden?
Dit maakt het plaatsen van een tr toch wel anders voor mij als willekeurig welke gastmod mijn tr kan lezen.
En?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit achter de schermen besproken.
Alle mods kunnen overal de tr’s lezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als je dus een tr plaatst bij een gastmod, kan deze mod dus gewoon de tr's lezen die over hem/haar geplaatst worden?
Dit maakt het plaatsen van een tr toch wel anders voor mij als willekeurig welke gastmod mijn tr kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |