abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207264955

Welkom in het feedbacktopic van Een Jaar Van Je Leven, ofwel JAA. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.

De moderators van JAA zijn:
- @Dotteke
- @Gert
- @Deisyy

En als het erg druk is, vast ook nog andere mods die komen helpen. :)

Policy (algemeen)
In JAA is de FOK!-policy van toepassing, zie:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie

Policy (specifiek voor JAA)
In aanvulling op de algemene policy, geldt in JAA het volgende:
- Geen spoilers in de Televisie-reeks. Bespreek daar géén nieuwe ontwikkelingen die nog uitgezonden moeten worden. Niet in posts en ook niet in de TT. Spoilers mogen dus wél in de TT van de Commentaar op Streams-topics.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207280517
Na advies van Dotteke heb ik meer dan een week geleden, nadat ik een printversie van dit forum in beeld kreeg, via Safari alle geschiedenis en data (cookies) verwijderd, met als gevolg dat ik tot nu toe niet meer kon inloggen. Een advies aan Breuls vragen kon dus ook niet. Maar ineens, vandaag, werkt alles weer.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_207280777
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Na advies van Dotteke heb ik meer dan een week geleden, nadat ik een printversie van dit forum in beeld kreeg, via Safari alle geschiedenis en data (cookies) verwijderd, met als gevolg dat ik tot nu toe niet meer kon inloggen. Een advies aan Breuls vragen kon dus ook niet. Maar ineens, vandaag, werkt alles weer.
O wat vreemd, zal het toch nog even navragen aan @Breuls wat het geweest kan zijn.
Maar gelukkig je bent er weer. Je kan ook altijd mailen naar forum@fok.nl als het ooit weer eens gebeurd, wat niet te hopen is natuurlijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 4 januari 2023 @ 15:53:27 #4
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207419453
Knippie knippie :D

[ Bericht 89% gewijzigd door utopia2.0 op 04-01-2023 16:02:54 ]
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 15:58:07 #5
184769 crew  Deisyy
pi_207419487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Het woord FEBO in de cos. Ja of Nee.

Niet dat het mij wat boeit trouwens
Het is niet alsof we daar een poll over op gaat stellen, ik heb daar mijn zegje over gedaan in de COS and that's it.
Als het jou niet boeit snap ik je vraag hier niet.
  woensdag 4 januari 2023 @ 16:02:14 #6
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207419514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is niet alsof we daar een poll over op gaat stellen, ik heb daar mijn zegje over gedaan in de COS and that's it.
Als het jou niet boeit snap ik je vraag hier niet.
How how , rustig maar. Dacht dat het misschien beter was de discussie hier verder te voeren. Geen gedachte achter. Kalma kalma
pi_207438521
Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:

Gecheckt en @:Puzziepie heeft hem zelfs een keer gekaapt.

Laten we loyaal blijven naar elkaar toe toch?

Bijna iedereen vindt het wel leuk om een TT te maken. 4 keer op een dag is ronduit egoïstisch.

Ik heb mijn zegje gedaan. En door.

En wederom puzziepie:

Ik heb helemaal niets gekaapt met je achterlijke beschuldigingen
Je had me nog wel geblokkeerd , maar je kan het gewoon niet laten .Je wil maar al te graag weten wat ik allemaal post
Ik heb je wel door , je bent zo doorzichtig als wat
Laat me gewoon met rust, doe ik bij jou ook

Hoe persoonlijk wil je het hebben? Ik word geband en zij niet? Kijk dan hoe raar ze reageert op mij? Mijn intentie was serieus goed bedoeld.

Ik zie trouwens dat ze wel vaker persoonlijk reageert naar anderen als ze het er niet mee eens is maar dat wordt dan wellicht niet gerapporteerd. Gisteren nog bij @Utopia 2.0

Maar het is wel heel en heel erg vaak met Puzziepie dat het misgaat in de cos.

Ze was er een paar dagen niet en totaal geen gedoe in de Cos en vandaag is ze er weer en gedoe.

Ik heb een ban gehad. Nu zij een ban alsjeblieft. Eerlijk is eerlijk.
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 07:29:05 #8
388664 crew  Dotteke
pi_207439151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:

Bijna iedereen vindt het wel leuk om een TT te maken. 4 keer op een dag is ronduit egoïstisch.

En wederom puzziepie:

Je had me nog wel geblokkeerd , maar je kan het gewoon niet laten .Je wil maar al te graag weten wat ik allemaal post

Hoe persoonlijk wil je het hebben? Ik word geband en zij niet? Kijk dan hoe raar ze reageert op mij? Mijn intentie was serieus goed bedoeld.

Ik zie trouwens dat ze wel vaker persoonlijk reageert naar anderen als ze het er niet mee eens is maar dat wordt dan wellicht niet gerapporteerd. Gisteren nog bij @:Utopia 2.0

Ze was er een paar dagen niet en totaal geen gedoe in de Cos en vandaag is ze er weer en gedoe.

Ik snap niet waarom je altijd tegen Puzziepie ingaat?
Iedereen mag wel 100x de TT hebben laatste post is openen.
Die post van jou dat ze gekaapt zou hebben? Ga je nu echt alles nakijken om haar een hak te kunnen zetten?
Ze had daar netjes 2 minuten gewacht en toen geopend, dus niets aan de hand.

Je zegt als zij er is is er altijd wat. Maar jij begint tegen haar en als ze er dan tegen in gaat ben je gepikeerd
Je zei laatst dat je haar op negeer had gezet toch?

En hou eens op over je ban, die worden hier niet besproken zie dat ook steeds terug in de cos komen.
Hou het gewoon over de streams en negeer elkaar.

Maar ga niet zelf beginnen en dan gepikeerd doen als mensen er op ingaan.
En jij kan nooit weten of andere niet aangesproken worden door de mods.
En een ban aanvragen voor iemand is echt not done
  vrijdag 6 januari 2023 @ 11:56:15 #9
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207441380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:

En wederom puzziepie:

Ik zie trouwens dat ze wel vaker persoonlijk reageert naar anderen als ze het er niet mee eens is maar dat wordt dan wellicht niet gerapporteerd. Gisteren nog bij @:Utopia 2.0

Dit gaat werkelijkwaar nergens over. Het was afgelopen nacht gewoon gezellig in de cos en Puzz opende een nieuw topic en daar had ze ook alle recht toe, want zij was diegene die als laatste de post had in het vorige topic en dan mag je het nieuwe topic openen. Uit het niets kwam jij vrij onverwacht met een posting die we allemaal niet aan hadden zien komen. Dit gaat helemaal nergens over en ook erg ongepast om hier een ban voor te vragen, want er gebeurde helemaal niets. Ik moet er zelfs om lachen, hoe jij je druk kunt maken om niets. Ik vond dat Puzz nog netjes bleef, want jij kwam met een posting als door een adder gebeten. Verder wil ik mij er niet mee bemoeien, maar wilde dit toch even kwijt. Laten we toch fun hebben er is al genoeg ellende in de wereld. Respecteer elkaar.
pi_207446352
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Dit gaat werkelijkwaar nergens over. Het was afgelopen nacht gewoon gezellig in de cos en Puzz opende een nieuw topic en daar had ze ook alle recht toe, want zij was diegene die als laatste de post had in het vorige topic en dan mag je het nieuwe topic openen. Uit het niets kwam jij vrij onverwacht met een posting die we allemaal niet aan hadden zien komen. Dit gaat helemaal nergens over en ook erg ongepast om hier een ban voor te vragen, want er gebeurde helemaal niets. Ik moet er zelfs om lachen, hoe jij je druk kunt maken om niets. Ik vond dat Puzz nog netjes bleef, want jij kwam met een posting als door een adder gebeten. Verder wil ik mij er niet mee bemoeien, maar wilde dit toch even kwijt. Laten we toch fun hebben er is al genoeg ellende in de wereld. Respecteer elkaar.
Hahahahahaha.............. Mr. TR
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 8 januari 2023 @ 11:12:20 #11
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207467096
Waarom blijft het gek*nk*r van Mootie op andere users (die het notabene wél over de doodsaaie streams hebben!) wel staan maar wordt mijn mededeling dat klagen over saaie streams wel ontopic is verwijderd??

Dát is wat de COS dood maak! Gefeliciteerd! Weet nu weer waarom ik zo weinig in de COS aanwezig ben de laatste tijd. Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger zijn!

:W
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 11:33:33 #12
184769 crew  Deisyy
pi_207467399
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
Waarom blijft het gek*nk*r van Mootie op andere users (die het notabene wél over de doodsaaie streams hebben!) wel staan maar wordt mijn mededeling dat klagen over saaie streams wel ontopic is verwijderd??

Dát is wat de COS dood maak! Gefeliciteerd! Weet nu weer waarom ik zo weinig in de COS aanwezig ben de laatste tijd. Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger zijn!

:W
Jouw post heb ik weg gehaald omdat ik gewaarschuwd had dat het weer ontopic moest, de post van mootie en anderen was voor die waarschuwing.
  zondag 8 januari 2023 @ 11:37:54 #13
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207467447
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jouw post heb ik weg gehaald omdat ik gewaarschuwd had dat het weer ontopic moest, de post van mootie en anderen was voor die waarschuwing.
Jouw waarschuwing kwam terwijl ik zat te typen en had ik nog niet gezien, misschien ff rekening houden met een tijdspanne qua reageren? Het komt er nu dus eigenlijk op neer dat je vóór een waarschuwing gewoon los mag gaan...

Ik weet genoeg... :{w
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 11:41:50 #14
184769 crew  Deisyy
pi_207467489
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:

[..]
Jouw waarschuwing kwam terwijl ik zat te typen en had ik nog niet gezien, misschien ff rekening houden met een tijdspanne qua reageren? Het komt er nu dus eigenlijk op neer dat je vóór een waarschuwing gewoon los mag gaan...

Ik weet genoeg... :{w
Er zat 11 minuten tussen, dat lijkt me genoeg.
  zondag 8 januari 2023 @ 11:44:22 #15
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207467511
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Er zat 11 minuten tussen, dat lijkt me genoeg.
Niet iedereen typt met 10 vingers }:|
  zondag 8 januari 2023 @ 18:48:16 #16
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_207473664
Geen COS meer?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 8 januari 2023 @ 18:48:21 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207473667
Er kan geen nieuw deel geopend worden in de COS?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 19:04:31 #18
388664 crew  Dotteke
pi_207473914
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Geen COS meer?
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef puzziepie het volgende:
Er kan geen nieuw deel geopend worden in de COS?
Thnx,
probleem is al opgelost zie ik
  zondag 8 januari 2023 @ 19:04:59 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207473918
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Thnx,
probleem is al opgelost zie ik
Yep
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207484900
Is het normaal dat een gastmod in de Cos gaat zitten verkondigen dat hij gewoon de tr's kan lezen die er over zijn oftopic posts worden geplaatst?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 17:58:39 #21
388664 crew  Dotteke
pi_207485646
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 16:54 schreef Verida het volgende:
Is het normaal dat een gastmod in de Cos gaat zitten verkondigen dat hij gewoon de tr's kan lezen die er over zijn oftopic posts worden geplaatst?
Ik heb dit achter de schermen besproken.
pi_207485770
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
maar als je dus een tr plaatst bij een gastmod, kan deze mod dus gewoon de tr's lezen die over hem/haar geplaatst worden?

Dit maakt het plaatsen van een tr toch wel anders voor mij als willekeurig welke gastmod mijn tr kan lezen.
pi_207485819
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:

[..]
maar als je dus een tr plaatst bij een gastmod, kan deze mod dus gewoon de tr's lezen die over hem/haar geplaatst worden?

Dit maakt het plaatsen van een tr toch wel anders voor mij als willekeurig welke gastmod mijn tr kan lezen.
Alle mods kunnen dat lezen ongeacht welk sub forum. Het is aan een mod om daar wat sucuur mee om te gaan. Die regel is overschreden.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207485843
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 18:18:40 #25
388664 crew  Dotteke
pi_207485847
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:

[..]

Alle mods kunnen overal de tr’s lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')