Owquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is er uit gebonjourd vorig jaar bij Radio 2
nou vooruit, ieder zo zijn smaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het tweede, ik ben totaal niet van de gender stereotypes. We gingen in Groningen ook vaak naar een clubs waar ze veel cocktails hadden, vond dat gewoon zoete meuk. En je wordt er heel sneaky dronken van. Was gewoon niet aan mij besteed
oke ja dus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is er uit gebonjourd vorig jaar bij Radio 2
Ik vind het eigenlijk een behoorlijk irritant nummerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit nummer..
Whitney wat ik ervan moet vinden
Die heeft Ruud weggejaagd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waar is Cielke dit jaar trouwens?![]()
[ afbeelding ]
van mij mag je dat wel gewoon zeggen hoorquote:
Ja dat is wel raar gegaan destijds.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is er toch uitgebonjourd door Ruud een paar jaar geleden?
Maar Erik Mesie wel.... Misschien heeft hij wel met haar gedanst.... Ze heeft het niet gemekt, blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat whitney zo van het stiekem dansen is
Jaaaaaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iris, volgens mij was dat(of is nog steeds)
een stemplaat van @:essnhills
Ja, ik heb een heel raar random geheugen inderdaadquote:
cocaïnequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Whitney Houston, she had a problem
Haar comeback tour was een drama, en toen overleed ze.. Triest jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Whitney Houston, she had a problem
Chocolade?quote:
Jaaaa. In 2023 een keertje onze dinerbon opmaken!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
Whitney Houston We’ve Got A Problem
The undefeated pubquiz Champions of Utrecht
Je denkt niet dat ze Erik Mesie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Erik Mesie wel.... Misschien heeft hij wel met haar gedanst.... Ze heeft het niet gemekt, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |