Feeling Good heb je mogelijk al 2 keer gehoord in de lijst, maar dit is de mooie/goede versie, de andere twee zijn overbodigquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef essnhills het volgende:
1175 Unchain My Heart Joe Cocker![]()
1174 Blaosmuziek Gé Reinders
1173 September Morn' Neil Diamond![]()
1172 Pamela Toto![]()
![]()
1171 Alie Normaal![]()
1170 Lost Without You Krezip![]()
1169 Wat Zou Je Doen? BLØF![]()
1168 Feeling Good Nina Simone![]()
1167 Hopelessly Devoted To You Olivia Newton-John![]()
1166 Fool To Cry The Rolling Stones![]()
1165 You Know I'm No Good Amy Winehouse
1164 My Way Herman Brood
Met zijn toeters en bellenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef ok01 het volgende:
Bloasmuziek blijft echt de pijn van mn bestaan
we moeten allemaal onze offers brengenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar ho ff, dan woon ik ineens nog maar 500-600 meter van de belgische grens...
Ik houd graag een buffer in stand.
Een stuk korter als je de officiële titel "wie zou je doen als zij het er mee eens zouden zijn en er expliciet toestemming voor zouden geven" aanhoudt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan heb je weer zo’n nummer van 22 minuten
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
'Schofterig en schandalig om het in één woord te zeggen'
Daar gaat iets fout
Dan heb je gewoon 4:33quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een stuk korter als je de officiële titel "wie zou je doen als zij het er mee eens zouden zijn en er expliciet toestemming voor zouden geven" aanhoudt.
Hoe gaat ie dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Feeling Good heb je mogelijk al 2 keer gehoord in de lijst, maar dit is de mooie/goede versie, de andere twee zijn overbodig
Makkelijk, Ge staat er maar een keer in, en er gebeurt tenminste iets in de muziek, dat laatste kun je van Suus en Freek niet zeggenquote:
It's a new dawn, it's a new day, and i'm feeeeelin goodquote:
and Im feeeeliiiiing.... good.quote:
Ge 4 life hierquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Suzan en Freek gestemd, dan weet je hoe erg het is.
Dat wist ze heus wel....quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
It's a new dawn, it's a new day, and i'm feeeeelin good![]()
Les Lacs du Connemara?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
and Im feeeeliiiiing.... good.
BAM
DA DAM
DA DAM
DA DAM
DA DU DA DAM
Nee zeker nietquote:
Dan mis je een van de mooiste nummers uit de lijstquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik het komende uurlijstje zie kan ik gerust zo nog even boodschappen doen zonder oortjes in
Ik ga ook etenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:03 schreef peaceman het volgende:
ow ik zie dat de radio zo wel ff uit kan
De duivel van Dick Advocaat ga je maar ergens anders spelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker nietMaar ik speel graag advocaat van de duivel
(En zó slecht vind ik het liedje ook niet trouwens)
en niet persé noodzakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Herman Brood - My Way is een schitterende uitvoering, maar wel een verrassende binnenkomer.
heel toevallig zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef peaceman het volgende:
ik heb t gevoel dat de radio na dit nummer uitvalt
Als ik in dat cafe zou staan zou ik kortsluiting veroorzakenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef peaceman het volgende:
ik heb t gevoel dat de radio na dit nummer uitvalt
Heel goed, ga tegen de stroom in!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nu voel ik me wel vies en moet ik even douchen en drinken
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nu voel ik me wel vies en moet ik even douchen en drinken
hij is toe aan een pauzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |