Les Lacs du Connemara?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
and Im feeeeliiiiing.... good.
BAM
DA DAM
DA DAM
DA DAM
DA DU DA DAM
Nee zeker nietquote:
Dan mis je een van de mooiste nummers uit de lijstquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik het komende uurlijstje zie kan ik gerust zo nog even boodschappen doen zonder oortjes in
Ik ga ook etenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:03 schreef peaceman het volgende:
ow ik zie dat de radio zo wel ff uit kan
De duivel van Dick Advocaat ga je maar ergens anders spelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker nietMaar ik speel graag advocaat van de duivel
(En zó slecht vind ik het liedje ook niet trouwens)
en niet persé noodzakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Herman Brood - My Way is een schitterende uitvoering, maar wel een verrassende binnenkomer.
heel toevallig zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef peaceman het volgende:
ik heb t gevoel dat de radio na dit nummer uitvalt
Als ik in dat cafe zou staan zou ik kortsluiting veroorzakenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef peaceman het volgende:
ik heb t gevoel dat de radio na dit nummer uitvalt
Heel goed, ga tegen de stroom in!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nu voel ik me wel vies en moet ik even douchen en drinken
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek heeft karakter. Een thema. Het gaat ergens over. Ik kan me heel goed voorstellen dat hele volksstammen erop stemmen.
Nu voel ik me wel vies en moet ik even douchen en drinken
hij is toe aan een pauzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |