Mij pa speelde het ook wel eens vroeger,quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vader ookVolgens mij ook het enige computerspel dat die ooit heeft gespeeld
Same! Oh nee mn vader ontdekte op een gegeven moment rollercoaster tycoon. Toen wilde ie al die parken halen met doelen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vader ookVolgens mij ook het enige computerspel dat die ooit heeft gespeeld
Doctorquote:
Mijn vader was toen 16quote:
Mijn moeder is ook fervent rollercoaster tycoon fanquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Same! Oh nee mn vader ontdekte op een gegeven moment rollercoaster tycoon. Toen wilde ie al die parken halen met doelen enzo
Ha Geert!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Goedemiddag![]()
Shout-out naar onze Pinball Tovenaar @:ArnieALberts
Theme Hospital was ook heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook fervent rollercoaster tycoon fanSims speelt ze ook wel volgens mij.
Dzjengis Khan?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit nummer gaat over @:ArnieAlberts afgelopen nacht
Al besprokenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Goedemiddag![]()
Shout-out naar onze Pinball Tovenaar @:ArnieALberts
Wat ook zo is. En Runaway. Hoewel dat eigenlijk meer Sjon zelf isquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Jon Bovi
Nu gaan anderen Dry County noemen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Zorro het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dead ook een optie?
Waar is mijn geweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |