Dat maakt hier heel weinig uit.quote:
Dit is reclame voor het veldrijdenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:07 schreef Fretwork het volgende:
Mooie race vandaag, hopen dat het pokeren wordt.
Alleen de wereldbeker in 2014quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Haar doet een goede zaak, die zal niet heel vaak een klassement hebben gewonnen?
DIe is wel in record tempo omgeschoold van Rotterdammer tot Vlaamsequote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gare accent van Ceylin kan echt niet
Lars Boom, bestaat die nogquote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eén trap en Vas ligt ineens een minuut achter.
Lars Boom moet eens gaan werken voor z'n geld.
Ploegleider Lars Boom, kun je het je voorstellen?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lars Boom, bestaat die nogWat een lamlendeling was me dat dan. En dan nog zoveel gewonnen hebben…
Nee niet echt neequote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ploegleider Lars Boom, kun je het je voorstellen?
Denk een lange piemel.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Wat zal zon zak hooi nou voor toegevoegde waarde hebben
valt de laatste tijd wel vaker op, ze maken het steeds korter,quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Er mag nog wel een ronde bij eigenlijk.
Quoi?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef Chippiegang het volgende:
Ferrand Prevot is toch wel een beetje passe
Dylan is een andere mening toegedaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef Chippiegang het volgende:
Ferrand Prevot is toch wel een beetje passe
Gelijk heeft ie PFP is een smakelijke dame.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dylan is een andere mening toegedaan.
Kruisje erover.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:02 schreef franklop het volgende:
Morgen een persconferentie voor/met/over Toon Aerts zie ik
Lijkt me niet echt waarschijnlijk nee.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja of einde schorsing maar om daar een persmoment voor op te starten?
Lijkt me slecht nieuws dus. Anders kondig je gewoon aan dat je weer traint tochquote:Op woensdag 28 december 2022 20:02 schreef franklop het volgende:
Morgen een persconferentie voor/met/over Toon Aerts zie ik
We zullen het morgen weten.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me slecht nieuws dus. Anders kondig je gewoon aan dat je weer traint toch
Frank zoekt de grenzen op.quote:
Ik durf ook te zeggen dat Mathieu of Wout straks gaat winnenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frank zoekt de grenzen op.
Gered!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahaha je zal maar nu lopen naar materiaalpost mijn god
Dwergenmotortje gaat grandioos ploffen zoquote:
Geen zand in de motorquote:Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Matje rijdt 3x zo hard door die zandstrook, boh boh boh
Het is al zoverquote:Op woensdag 28 december 2022 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Matje ziet er al uit als Poupou
[..]
Dwergenmotortje gaat grandioos ploffen zo
Knieen van cortisonen Wout voelen niks van dat Honchar verzetquote:Op woensdag 28 december 2022 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuk lichter door zand heen. Wout trapt te zwaar
251quote:Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
250e duel tussen WVA en MVDP?
Roger de Vlaeminck zou ze zo verslaan, nu nogquote:Op woensdag 28 december 2022 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
zelfs Nys op zijn hoogtepunt zou nooit mee kunnen met de 3
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Roger de Vlaeminck zou ze zo verslaan, nu nog
dat is weer overdreven.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Roger de Vlaeminck zou ze zo verslaan, nu nog
Die afdaling tijdens de Tour was ook fenomenaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Pidcock is toch wel de grootste durfal van allemaal, wat die af en toe doet op de fiets in de bochten is niet normaal.
Niet perse toch? Hij wint steeds heel veel tijd in het zand en de balken vlak daarna.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef Szura het volgende:
Matje lijkt toch wel de sterkste van de drie
Probeert het meest de forcing te doenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet perse toch? Hij wint steeds heel veel tijd in het zand en de balken vlak daarna.
Maar nu wel naar 7 secondenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu loopt wel te kloten op die schuine kant.
Wout matig of Mathieu subliem?quote:
Vind ik ook, met zijn power zou hij beter moeten kunnenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout is ook wel abnormaal matig door het zand voor zijn doen?
Wout is bijna de enige van de toppers vandaag die er meermaals niet doorheen fietstquote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wout matig of Mathieu subliem?
Misschien te hoge bandendruk?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wout is bijna de enige van de toppers vandaag die er meermaals niet doorheen fietst
Denk ook dat het in je hoofd gaat zitten als je er de eerste 2 rondes zo word afgereden daar.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout is ook wel abnormaal matig door het zand voor zijn doen?
tot aan de zandstrookquote:Op woensdag 28 december 2022 21:25 schreef Felagund het volgende:
Pidcock komt toch wel weer dichtbij.
Dan had hij wel gewisseldquote:
Je loopt wat achter?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu stapt af jeetje (in zandbak)
Wattages aan het trappen op stagequote:
ik zie hem bij de 2quote:
Die twee die hij vorig jaar reed?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe vaak heeft Mathieu 2 crossen op rij verloren?
Sporza heeft een groot probleemquote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Fantastische cross maar dat commentaar van Natte Wind is echt lachwekkend
verbaast me dat Renaat geen commentaar geeftquote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Fantastische cross maar dat commentaar van Natte Wind is echt lachwekkend
Moeten ze Wuyts terughalen?quote:
Kwam Wout toen niet terug van die val in de Tour of was dit al eerder?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe heeft Mathieu ooit 32? crossen op rij gewonnen. Deed Wout toen minder vaak mee ofzo?
Wout had toen de Jumbonus nog niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Zwansen het volgende:
Hoe heeft Mathieu ooit 32? crossen op rij gewonnen. Deed Wout toen minder vaak mee ofzo?
Wout had twee seizoenen geleden het gat al wel gedicht.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Zwansen het volgende:
Toen had Wout de FoodCoach app nog niet geinstalleerdquote:Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Zwansen het volgende:
En daarna ook in alle klassiekers op de weg en daarna bij alle WB’s op de mountainbike!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef franklop het volgende:
Ze moeten altijd en overal in het veld rijden deze 3
Ook alle grote rondes!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En daarna ook in alle klassiekers op de weg en daarna bij alle WB’s op de mountainbike!
Hij kan wel beter darten dan Wout en Mathieu, denk ikquote:Op woensdag 28 december 2022 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Als je dan weer schakelt naar darten en je ziet die Van Gerwen. God, wat een gedrocht.
Mathieu heeft twee snelle ronden gereden, De tweede ronde in 7:24 minuut en de vijfde ronde in 7:22 minuut. Beide keren kwam hij een stuk los van de Wout en Tom. Maar Mathieu had vooral zichzelf ook opgeblazen in die vijfde ronde, bleek duidelijk na die vijfde ronde.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef Tuindier het volgende:
Wout is ook goed kapot in ieder geval.
Fenomeen Wout.quote:Welke (inter)nationale gebeurtenis of trend vond u het meest betreurenswaardig?
“Het hele woke-debat. Ik zie het soms doorslaan naar de verkeerde kant. Je moet tegenwoordig zo oppassen met welke mening je verkondigt. Zelfs geen mening hebben is vaak al fout. Je moet vooral heel hard roepen: Ik ben woke. Anders ben je al bijna per definitie discriminerend. Het beste voorbeeld is de zwartepietendiscussie. Ik heb dat vroeger nooit geassocieerd met onderdrukking van wie dan ook. Het stoort mij geweldig dat dat er tegenwoordig allemaal bijgesleurd wordt.”
O jee...quote:Toon Aerts, nog steeds met weelderige haardos, neemt plaats achter de microfoons.
"We moeten een bericht de wereld uitsturen dat we eigenlijk niet willen", zegt Aerts. "Ik had enkele weken geleden hier mijn eerste cross willen kunnen rijden. Maar helaas heb ik een brief gekregen die niemand wil krijgen. De UCI doet ons een voorstel van twee jaar schorsing, waardoor ik niet meer zal kunnen rijden dit seizoen. Dit is een veel te zware straf voor iemand die recht in zijn schoenen staat. Van het bewuste product had ik ook nog nooit gehoord. Tot vandaag heb ik nog altijd mijn haar nog niet laten knippen. We zijn met mijn team op zoek gegaan naar waar dit is misgelopen en we hebben verschillende dingen aangereikt bij de UCI. Maar zij oordelen dat ik toch twee jaar geschorst ben. Het was een hel om dit aan mijn ouders, mijn vriendin, mijn broer en iedereen te vertellen. Maar ze zijn me blijven steunen en dat doet heel veel deugd."quote:Op donderdag 29 december 2022 10:08 schreef OProg het volgende:
Nou. Een voorstel voor 2 jaar schorsing dus van de UCI.
Aerts liet de voorbije maanden z'n haren groeien, om zo zijn onschuld te kunnen bewijzen. "Het was niet leuk om met dit kapsel rond te lopen, maar mijn haar bevat wel de informatie we kunnen gebruiken om mijn onschuld te bewijzen. Daarom laat ik het voorlopig ook niet knippen. Ik geloof in het feit dat de waarheid altijd naar boven komt. De UCI erkent ook dat mijn dopinggebruik niet bewust was. Maar toch schorsen ze me voor twee jaar. Dat is in mijn ogen echt een zeer zware straf. We hebben in al die tijd ook niemand van de UCI gezien, alles gaat via e-mail. Dat is zeer lastig, want er is geen ruimte voor emoties of nuances."quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij kan wel beter darten dan Wout en Mathieu, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |