quote:Tuesday, December 27
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Je hoeft alleen al de stijl van beiden met elkaar te vergelijken om te weten dat Rock geen Rydz is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Professor Stijn weet alles en iedereen moet ze bek houwe
Dat ga ik volgend jaar pas doen maar dit jaar protesteer ik nog uit principe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Gehrman het volgende: Neem gewoon een maandje ViaPlee allen.
Volgend jaar zijn ze failliet. Genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar pas doen maar dit jaar protesteer ik nog uit principe.
Peddelen in de modder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen veldrijden op tweede schermpje
Daar is niks gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Gehrman het volgende:
Neem gewoon een maandje ViaPlee allen.
Exact. En daar draag ik graag aan bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze failliet. Genot.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze failliet. Genot.
Watquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Is dit de eerste topdarter uit Noord-Ierland?
Gurney heeft in de top-4 van de wereld gestaan en een major gewonnen. Niet toptop, maar laten we hem niet negeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Is dit de eerste topdarter uit Noord-Ierland?
watquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond ga ik naar de pingpong waar ze géén Raybar-Price opzetten want geen Viaplay daar.
Terwijl ik een jaar of acht/negen terug juist weer darten ging volgen omdat ik tijdens de kerstvakantie veel ging pingpongen en daar dan darten werd uitgezondenhet maakt mij ziedend, die betaalmuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |