Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die hier op stemmen hebben dezelfde smaak als Suzan en Freek stemmers
Ik lees dit zoals deze dame microwave uitspreektquote:
Was wel genot geweest. Half uur Metallicaquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef Chiappucci het volgende:
Ze hadden beter part I, II en III kunnen samenvoegen. Dan waren we er meteen vanaf geweest.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Genoeg, mensen die denken deel 1 en niet goed kijken
Het scheelt niet veel... Unforgivenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]mensen die dit leuk vinden ook ja?
Want dan ga ik elders aktie ondernemen
Die staan gelukkig niet in de lijst. Thank godquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Al het goede komt in 3'en... behalve Og3ne
Trio Hellenique staat er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Al het goede komt in 3'en... behalve Og3ne
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn voor dat nieuwe kaartje gegaan. Nu wel spijt van.Heb ook wel een tijdje zitten dwalen op de what-ifs, maar uiteindelijk wordt je daar ook natuurlijk niet beter opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gelukkig wel een leuk concert
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Cliff nog twee keer natuurlijk. Mocedades, Anne van Clouseau, Ruth met en zonder Paul.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt ook nog France Gall, Sandie Shaw, Vicky Leandros, Anne-Marie David, Teach-In, Brotherhood of Man, Nicole, Sandra Kim, Milk&Honey, Bucks Fizz en dan mis ik nog wat Italiaanse dingen als Gente Di Mare en dat is het wel zo ongeveer.
Eens.quote:
Amenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |