Het is je vergeven. Maar dat is natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Unforgiven (zonder nummer want de eerste) is de enige unforgiven
Beterschap!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar net van de zaak naar huis gegaan. Stervenskoud, rillen, dikke keel. Nou ja dat dus
Hoeveel ESF-noteringen staan er tegenwoordig in?quote:
2 en 3 zijn prima, maar 1 Unforgiven in de lijst vind ik eigenlijk zat. Maar goed, liever dan dat dan nog een overbodige Kwien of Koltpleequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Unforgiven (zonder nummer want de eerste) is de enige unforgiven
Hoe gaat die?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Johnny B Goode ken je denk ik wel.
Jaquote:
Direct uit huis zetten jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso ook flinke straffen voor mensen die flinke voorraden in huis hebben
Pffff.... het idee alleen al dat er zo'n bom naast je woont
Hardrock Hallelujah staat er niet in, dus het is niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel ESF-noteringen staan er tegenwoordig in?
Naar dat concert zou ik ook gaan, het werd geannuleerd en daarna heb ik hun laatste album geluisterd en besloot ik m’n kaartje om te ruilen voor geld ipv kaartje voor nieuwe datum.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
the script
Zou ik met een vriendin in maart 2020. Was 1 van de eerste dingen die geannuleerd werd..![]()
Johnny be goodquote:
Geen idee, niet meer dan 20 jaar terug vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Back to the future wel eens gezien? Zo ja, dan ken je hemquote:
Even denken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |