Vreemd genoeg gebeurt dit niet bij Radiohead.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pearl Jam, Nirvana, Queen, etc etc
Bij Gorki ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg gebeurt dit niet bij Radiohead.
Stel je bent een eendagvlieg, je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de Molquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I'M JUST A BURD IN THE SKYYYYY! (Kutvogel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Aldiquote:
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef Felagund het volgende:
Ik vind de Muse-verering wel typisch, zo vaak hoeven ze er ook weer niet in te staan.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel je bent een eendagvlieg, je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de MolDAT WIL IK OOOOOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel je bent een eendagvlieg, je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de MolDoor dat uurtje langer, ben ik overal te vroeg! (Te laat!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |