quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben Lauren Daigle, ik ben 31 jaar en ik doe Adele na
Veel generieker dan dit wordt het niet hè?
Vier standaardakkoorden, vier minuten lang. Het is maar wat je mooi vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit is best een mooi liedje trouwens
Han Peekel zou zich omdraaien in z'n graf als ie dood wasquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef DJ11 het volgende:
The Four Chord Song laat anders zien datje daar best wat mee kanquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vier standaardakkoorden, vier minuten lang. Het is maar wat je mooi vindt.
Kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel beter dan Adele, want als zij uithaalt klinkt het nog goed, bij Adele denk ik steeds AU doe niet.
Haar stemquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vier standaardakkoorden, vier minuten lang. Het is maar wat je mooi vindt.
Ze is nogal religieus inderdaad. Gek genoeg staat op hetzelfde album een nummer dat veel beter is dan deze generieke ellende.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is haar evangelisch-christelijke zusje
Is christelijke popmuziek ooit niet generiek geweest? Moet natuurlijk zo geschikt mogelijk zijn voor samenzangquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:12 schreef DJ11 het volgende:
Giessendam, dat ligt echt nog geen 5 kilometer van waar ik woon...quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is Adele voor mensen uit Giessendam
Adaiglequote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat 80% van de kortpittige huisvrouwen die hier op stemmen ook echt denken dat het Adele is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |