Ruilen voor S10.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Da's niet Baltisch.
Stond Shum nu eigenlijk in de lijst trouwens?
Ik mag toch hopen dat ze dit niet voor Oma draaien op de begrafenis.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mensen stemmen hier waarschijnlijk op omdat ze een oma verloren hebben en dan denken daar moet ik op stemmen. Hoe kut het nummer ook is.
Mijn oma is ook dit jaar overleden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mensen stemmen hier waarschijnlijk op omdat ze een oma verloren hebben en dan denken daar moet ik op stemmen. Hoe kut het nummer ook is.
Merken ze toch niks van....quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dit niet voor Oma draaien op de begrafenis.
Dat is gewoon natrappen.
Stem dan op deze:quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en hier doe je niemand een plezier mee nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn oma is ook dit jaar overleden.
Maar dan word ik niet ineens minder misselijk van dit kattengejammer.
Wut whatquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt als een Baltisch songfestivalliedje waar ik verliefd op zou kunnen worden.
Let op die Bill!quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt als een Baltisch songfestivalliedje waar ik verliefd op zou kunnen worden.
Er zijn mensen die niet eens 35 nummers op kunnen noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef Zorro het volgende:
Er zijn mensen die denken "de 35 beste nummers, even denken" en dan met dit op de proppen komen?
Nou, ik dacht dat ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |