Qua christelijke bands zou Creed er dan wel in mogenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens mag er best meer christelijke muziek in. Kunnen ze niet een nieuwe poging doen met Hillsong ofzo?
Misschien volgend jaar eens flyeren bij kerken in aanloop naar de stemweek.
Ik stem voor Jesus in a Campervan van Robbie Williams.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens mag er best meer christelijke muziek in. Kunnen ze niet een nieuwe poging doen met Hillsong ofzo?
Creed staat er ook inquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb ik die niet gehoord eerder deze week?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua christelijke bands zou Creed er dan wel in mogen
Hillsong is toch ook al gecanceld tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Sinnerman van Nina Simone?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Jesus was a social drinker - Chuck Prophetquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stem voor Jesus in a Campersen van Robbie Williams.
Jawel toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dus dat nummer zojuist was niet Adele?
Mja, ik noem een Hillsong omdat alle evangelicals dat elke week meezingen in de kerk. Dus dat moet een behoorlijke fanbase hebben die niet vertegenwoordigd wordt in de Top 2000. En zo'n nummer als Oceans zit ook oprecht goed in elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua christelijke bands zou Creed er dan wel in mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |