quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Over een paar maanden begint BB UK. Dat is wat mij betreft de beste editie. Gewoon oldskool BB. Geen spelshow. Zoals BB ooit bedoeld is.
https://www.sat1.de/serien/promi-big-brotherquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Is die Duitse BB via een open livestream te volgen? Al enig idee waar?
Ik lig dan meestal al wel te slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:24 schreef mario390 het volgende:
deze week de ital. 2 dagen niet
gekijkt, de ital. kijkers boos omdat ze
altijd om 2 of 3 00 de streams uitmaken
Misschien omdat Beatrice als actrice bij veel mensen bekend isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:38 schreef mario390 het volgende:
veel ruzie met de rote hexe maar bij de
votes heeft zij altijd nog genoeg votes van de
kijkers, vor vanavond heeft zij 9 stemmen van
binnen
Hij WIL naar huis, niet hij WILT naar huis. Zie dat steeds vaker en kan er niet tegen dat het woord WILT hier alsmaar wordt gebruikt. Sorry, lijkt niets voor te stellen maar ik erger me er aan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
Javier (2 voudig wereldkampioen kunstschaatsen) heeft het moeilijk.. Hij wilt naar huis..
[ afbeelding ]
Alhoewel hij gisteren niet publiekelijk genomineerd was , heeft de wel genomineerd Aviles , zich voor 12K vrij gekocht en mocht ie iemand nomineren en dat was Javi (wel van hun eigen team) maar die had het al eerder tegen hem aan gegeven ..
Tis wel dat er nog weinig meer te halen valt met nog 1.5 maand of zo te gaan .. of langer want soms gaan ze door
Alleen niemand weet het .. hij zelf ook niet (officieel dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |