Je voelt de liefde vanavondquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef houdjemond het volgende:
Nou, jankpartij viel dus vroeg dit jaarvind jullie allemaal lief
Wij jou ook, en als je wilt janken mag je jankenquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef Emptystreet het volgende:
Wist niet dat ik zo lang kon janken. En het gekke is, ik weet dus oprecht niet waar het door komt.
En dat word nu waarschijnlijk weer tranen met Elton
wij jou ookquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef Emptystreet het volgende:
Wist niet dat ik zo lang kon janken. En het gekke is, ik weet dus oprecht niet waar het door komt.
De theater show was ook vetquote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Lion King in de bios was wel indrukwekkend in 199 something. Die openingsscene
Dan moet je echt eens naar de musical-versie, dat is pas een openingquote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Was letterlijk mijn eerst bioscoop bezoekquote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Het was niet kwaad bedoeld makker. Sorry.quote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, waarom doe je al de hele avond zo lullig tegen me? Doe es niet joh.
Title of your sex tapequote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Dat was inderdaad ook gaaf!quote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens naar de musical-versie, dat is pas een opening
Dat is geheel en volledig wederzijdsquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef houdjemond het volgende:
hoop dat het op z'n plek valt volgend jaarquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef Emptystreet het volgende:
Wist niet dat ik zo lang kon janken. En het gekke is, ik weet dus oprecht niet waar het door komt. Misschien dat alles van de afgelopen 2 jaar opeens even op m'n dak komt. De fijne momenten, de rot momenten. En last minute toch even allemaal familie en vrienden die mij helpen met een nieuwe start
Houdjemond, dat is lang geledenquote:Op maandag 26 december 2022 23:45 schreef houdjemond het volgende:
1994.quote:Op maandag 26 december 2022 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |