Daar vlieg ik meestal mee Ordinairquote:Op maandag 26 december 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat ordinair dat jurkje van Kim D, ze had blijkbaar ook nog wat fashion tape
Ik vind het wel een gezellig geluid, vooral met het commentaar van de heren erbijquote:Op maandag 26 december 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pledge geeft een vette laag over de stenen
Het is wel een herrie dat sjoelen, het is leuk om te doen maar niet om te horen
tis ook gewoon de eettafel somsquote:Op maandag 26 december 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je moet de sjoelbak inwrijven met talkpoeder, dan glijden de schijven beter
quote:Op maandag 26 december 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je moet de sjoelbak inwrijven met talkpoeder, dan glijden de schijven beter
Ja dat weet ik, maar dan kan er wel talkpoeder op. Jammer dat niet iedereen meedoet, ze hebben wel lol samenquote:
Ruikt wel lekker dus.quote:Op maandag 26 december 2022 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Toen ik nog met bejaarden werkte was een doosje talkpoeder en een bol wol onderdeel van de sjoelbak en schijven.
Ik hoorde uurtje geleden dat ze nu wasverzachter hebben gebruikt om de baan glad te maken.
Ach, ze hebben de grootste lol, daar gaat het om.quote:Op maandag 26 december 2022 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Toen ik nog met bejaarden werkte was een doosje talkpoeder en een bol wol onderdeel van de sjoelbak en schijven.
Ik hoorde uurtje geleden dat ze nu wasverzachter hebben gebruikt om de baan glad te maken.
Ja boeien verder ..quote:Op maandag 26 december 2022 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan kan er wel talkpoeder op. Jammer dat niet iedereen meedoet, ze hebben wel lol samen
Jappie Mol en Jeff de Vosquote:Op maandag 26 december 2022 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een gezellig geluid, vooral met het commentaar van de heren erbij
Daar heb ik nog een leuke anekdote over: een heel oude dame die een gehoorapparaat kreeg aangemeten en die bij het sjoelen kwam zoals altijd en hartgrondig verkondigde: "wat een klereherrie". (hoorapparaat moest uitquote:Op maandag 26 december 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pledge geeft een vette laag over de stenen
Het is wel een herrie dat sjoelen, het is leuk om te doen maar niet om te horen
Ja ik vind het ook leukquote:Op maandag 26 december 2022 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om die gekke kerels bij het sjoelen, wat een heerlijke middag.
Ik heb ze juist uitgezet, die herrie en dat overdreven gedoequote:Op maandag 26 december 2022 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om die gekke kerels bij het sjoelen, wat een heerlijke middag.
Met oud en Nieuw wordt het hier ook sjoelen +quote:Op maandag 26 december 2022 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan kan er wel talkpoeder op. Jammer dat niet iedereen meedoet, ze hebben wel lol samen
Ze zijn aan het roddelen over iedereenquote:Op maandag 26 december 2022 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
Isaak probeert Ciano uit te leggen hoe het spel werkt.
GJquote:
En hun groepje raakt steeds leger.quote:Op maandag 26 december 2022 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn aan het roddelen over iedereen
Pffquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 26 december 2022 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hun groepje raakt steeds leger.
Sjoelstenen gaan wel door een gaatje.quote:Op maandag 26 december 2022 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes en sjoelstenen ook niet.
Dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 26 december 2022 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sjoelstenen gaan wel door een gaatje.
Eerder voor Babs want GJ wilde hele andere dingen met Aliciaquote:Op maandag 26 december 2022 15:31 schreef Dotteke het volgende:
ISaac en Marcio
Zoe is de nieuwe alicia voor GJ
Mooi, je hebt de scorelijst gecaptquote:
Het zijn inderdaad voornamelijk de mannen die sjoelen.quote:Op maandag 26 december 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, die mannen, leuk om naar te kijken, hey hooo, hoo, hey hey
Tinkerbel moet het eigenlijk zijn want Tinkebel is dat ranzige wijf die tassen maakt van kattenquote:Op maandag 26 december 2022 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, je hebt de scorelijst gecapt![]()
Sommige namen
De enige waar GJ invloed op kan hebben zijn jonge dames (oké, en op Babbel) Wendy snauwt hem nog wel eens af "je hebt niet altijd gelijk,GJ"quote:Op maandag 26 december 2022 15:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder voor Babs want GJ wilde hele andere dingen met Alicia
En wie is Vlinder?quote:Op maandag 26 december 2022 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tinkerbel moet het zijn want Tinkebel is dat ranzige wijf die tassen maakt van katten
Mirthe duh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |