Nee, was wel het laatste concert van de tour.quote:Op maandag 26 december 2022 12:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar? Zij is afgevoerd daarna? Enkeltje Afghanistan?
Ook op de lijst op de site staat albumversiequote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zegt net "de lekkere lange" versie?
The Hu.quote:
Ik mag hopen laatste concert altijd van haar?quote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, was wel het laatste concert van de tour.
Dat Twan vanavond met zijn vriendin komt?quote:Op maandag 26 december 2022 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Die laatste zin moet tante Cee even verwerken.
Het was heel leuk.quote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mag hopen laatste concert altijd van haar?
Of was het wel ok
Nouja Tino Martin scoort dan weer welquote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Intratuintje in je hart gesproken. De tijd dat Jan Smit uberhaupt nog in de T2000 stond zijn ook al wel ff voorbij he? Zelfde als Frans Bauer en Henk Wijngaard. Hoeveel pulp er ook in de lijst staat, t levenslied weet minder dan vroeger voet aan de grond te krijgen
Eerlijk, van mij mogen zowel Frans als Jan wel een notering in de lijst. Ergens tussen 1500 en 2000 is primaquote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Intratuintje in je hart gesproken. De tijd dat Jan Smit uberhaupt nog in de T2000 stond zijn ook al wel ff voorbij he? Zelfde als Frans Bauer en Henk Wijngaard. Hoeveel pulp er ook in de lijst staat, t levenslied weet minder dan vroeger voet aan de grond te krijgen
Ja, hij is vijf.quote:Op maandag 26 december 2022 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat Twan vanavond met zijn vriendin komt?
mja oke, uitzonder, regel etcquote:Op maandag 26 december 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Tino Martin scoort dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |