Mooiquote:Op maandag 26 december 2022 11:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Overmorgen eerste nummer tussen 13 en 14 uur!
Of mensen die naar de Intratuin in Duiven gaanquote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nou alle mensen die op Tweede Kerstdag gaan hardlopen aan België geven zou dit een mooier land zijn
Ik wilde net zo eehm..quote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nou alle mensen die op Tweede Kerstdag gaan hardlopen aan België geven zou dit een mooier land zijn
Gister gefietst. Mag dat wel?quote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe durf jequote:
True story: ik trek net m’n hardloopkleding aan.quote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Kudo'squote:Op maandag 26 december 2022 11:30 schreef Cee het volgende:
[..]
True story: ik trek net m’n hardloopkleding aan.
Erg overbodig inderdaadquote:Op maandag 26 december 2022 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen we dit soort vage sentimentele verhalen gewoon niet doen?
Pleur die maar lekker in de app, daar kijk ik toch niet.quote:Op maandag 26 december 2022 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen we dit soort vage sentimentele verhalen gewoon niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |