Ik kan je vertellen dat het ook niet beter gaat worden de komende jarenquote:Op maandag 26 december 2022 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Jaaa Cockney Rebel
Dit staat veel te laag zoals altijd.
Mijn glimlach verdwijnt.quote:Op maandag 26 december 2022 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het ook niet beter gaat worden de komende jaren
Jammer ja, de jeugd kent dit niet natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2022 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het ook niet beter gaat worden de komende jaren
Die staat nog net in het linkerrijtje.quote:Op maandag 26 december 2022 10:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer ja, de jeugd kent dit niet natuurlijk.
Sebastian hoort ook gewoon op oudejaarsavond.
Not sure if letterlijk of qua muziek.quote:Op maandag 26 december 2022 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat er komende uren weinig muziek in zit wat ik vrijwillig aanzet. Dus ik ga mezelf lekker martelen
Muisochisme.quote:Op maandag 26 december 2022 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ga mezelf lekker martelen
Uhm ik leef in een flat, tussen mensen, ik heb een kantoorbaan. Het leven is een marteling.quote:Op maandag 26 december 2022 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Not sure if letterlijk of qua muziek.
Sommige dingen moet je misschien niet willen weten.
Ik vind het nog steeds raar dat bijna niemand daar in 1999 dus op heeft gestemdquote:Op maandag 26 december 2022 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was het eerste liedje in de eerste Top 2000 ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |