nuchter keuzes makenquote:Op maandag 26 december 2022 00:45 schreef Selenophilia het volgende:
Keuzes maken en daar achter staan je bent toch geen puber meer
Nou ja, TS en minnaar zijn toch ook niet van steen?quote:Op maandag 26 december 2022 00:49 schreef maily het volgende:
Je wil niks met je verliefdheid doen maar jullie wisselen wel knuffels en afscheidskussen.
Right.
Wij zijn hier de enigen die erover bezig zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
Dit hele topic bestaat alleen maar om er over bezig te kunnen zijn. Dit gaat niet over hernieuwde energie om te stoppen blablabla.
Allemaal gelul. TS wil die nieuwe persoon, heeft het over dat het niet KAN maar ik lees niks over niet willen. Dit is 1 groot lulverhaal want als die andere partij zou zeggen ik ben er klaar voor is TS 5 min later klaar met de huidige relatie.
Sinds ik dit topic heb gelezen blijf ik ook maar aan hem denkenquote:Op maandag 26 december 2022 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn hier de enigen die erover bezig zijn.
Tip: ga lekker een stukje fietsenquote:Op maandag 26 december 2022 11:22 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Sinds ik dit topic heb gelezen blijf ik ook maar aan hem denken
quote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Blue-FatsDomino het volgende:
het overviel mij als een mokerslag.
quote:Het is een hele goede vriend, en ook al super lang. En het veranderde, ongeveer een jaar gelden. Ik kreeg andere blikken en onze gesprekken (die sowieso al jaren heel intensief zijn) werden anders. Hij hield mij af en ging mij ontlopen, soms, maar soms werd hij ook heel erg flirterig. En ik genoot van die aandacht, zonder bijbedoelingen…
Het overviel je als een mokerslag dat je na een jaar flirten verliefd bent geworden en jullie geven elkaar intense afscheidskussen. Ok.quote:Hij zegt wel dat ik z’n geflirt niet beantwoord, maar de knuffels en afscheidskussen duren wel steeds langer en zijn intens.
Minimaal 16 jaarquote:Op maandag 26 december 2022 00:41 schreef einzeinz het volgende:
Je verhaal is herkenbaar.
Hoe oud zijn jullie?
Interessante woordkeuze.quote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Blue-FatsDomino het volgende:
Ik voel mij schuldig naar mijn huidige partner,
En je partner het dan opwindend vindt om er wel vriendschappen mee te onderhouden, want een perfecte combinatie van stiekem en onschuldigquote:Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef Akathisia het volgende:
Dit is dus waarom je niet moet toestaand dat je partner vriendschappen onderhoud met mensen van het andere geslacht.
Ja, daarom moet TS het ook zsm vertellen. En het beste is ook die ander een tijdje niet te zien. Denk dat de huidige partner dat sowieso zal willen.quote:Op maandag 26 december 2022 10:15 schreef Aap_deluxe het volgende:
"Maar het kan niet."
Dat maakt het leuk en spannend - alles wat niet 'mag' is interessanter.
Nouja om deze generalisatie nu te maken op 1 bakvis met een Disney complex is misschien wat te kort door de bocht.quote:Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef Akathisia het volgende:
Dit is dus waarom je niet moet toestaan dat je partner vriendschappen onderhoud met mensen van het andere geslacht.
Je nodigt het er gewoon mee uit natuurlijk. Ik merk dat er veel zijn die het wel fijn vinden, al die back-ups en aandachtschenkers in de omgeving, gelegitimeerd onder het mom van vriendschap. Heerlijk grijs gebeid, en je partner kan niks zeggen want 'vrijheid' en "vertrouw je me niet?".quote:Op maandag 26 december 2022 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja om deze generalisatie nu te maken op 1 bakvis met een Disney complex is misschien wat te kort door de bocht.
Maar zulk soort dingen gaan vaak goed tot het fout gaat.
Benieuwd of we ooit nog een reactie krijgen.quote:Op maandag 26 december 2022 13:34 schreef einzeinz het volgende:
Volgens mij is TS zo nieuwsgierig om met hem naar bed te gaan en om te weten hoe het voelt. Niets meer, niets minder!
Dit is toch wel het meest volwassen antwoord.quote:Op maandag 26 december 2022 01:13 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een TED talk gezien van een deskundige in ons brein & liefde, en blijkbaar bevinden de gevoelens van verliefd zijn en houden van op verschillende plaatsen in je hersens en kan het gewoon naast elkaar bestaan. Dat je verliefd bent wil niet zeggen dat je niet ook veel van je partner houdt.
De beste stap is super eng. Als je van je partner houdt en die relatie wilt behouden dan vertel je hem alles. Laat hem dit topic desnoods lezen. Wees open en eerlijk. Haal het spannende component uit de verliefdheid en je gevoelens zullen een stuk minder worden. Want dat is toch wat je wilt? Toch?
(en ik kan eventueel die TED talk wel voor je opzoeken om je huidige partner te laten zien dat verliefd zijn op een ander niet betekent dat je niet meer van hem houdt, want er zijn hele volksstammen die dat dus denken)
Dat herken ik wel. Maar in dit geval: "Als het aan mij ligt lag je nu naast me in bed"quote:Op maandag 26 december 2022 13:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je nodigt het er gewoon mee uit natuurlijk. Ik merk dat er veel zijn die het wel fijn vinden, al die back-ups en aandachtschenkers in de omgeving, gelegitimeerd onder het mom van vriendschap. Heerlijk grijs gebeid, en je partner kan niks zeggen want 'vrijheid' en "vertrouw je me niet?".
Nou ja, het was allicht een vriend en heeft ze nog geen nieuwe benaming bedacht voor wat de verstandhouding nu is.quote:Op maandag 26 december 2022 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar in dit geval: "Als het aan mij ligt lag je nu naast me in bed"
Dat is geen 'vriend' natuurlijk. Beetje rare omschrijving van TS.
TS heeft andere dingen te doen.quote:Op maandag 26 december 2022 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd of we ooit nog een reactie krijgen.
quote:maar gaf wel toe dat het aan mij lag dat ik op dat moment niet naakt in z’n bed lag
quote:Op maandag 26 december 2022 14:25 schreef loveli het volgende:
[..]
TS heeft andere dingen te doen.
[..]
quote:ik kan er niks mee maar dit heb ik 'm wel verteld
Een partner van 16 jaar noem je geen 'vriendje'. Jij schrijft alsof je 12 bent. Je gooit niet zomaar een relatie van 16 jaar weg voor 'wat je hart zegt'.quote:Op maandag 26 december 2022 08:47 schreef Twintig het volgende:
Je houdt van 2 vriendjes. Je houdt van de aandacht van die andere vriendje en hij vindt jouw leuk en jij vindt hem leuk. Je zit de hele tijd aan hem te denken. En je af te vragen wat hij doet. Hij flirt met je. Hij is superleuk. En jullie weten dat het niet kan en je hebt nu geen schuldgevoel meer. Het is is wel fijn dat je geen schuldgevoel meer hebt en dat je superverliefd bent. Wat denk je zelf wat zegt je hart?
Waarom reageer jij altijd zo passief agressief? En dan gek vinden dat er zo weinig topics geopend worden in R&P. Met je '1 groot lulverhaal'.quote:Op maandag 26 december 2022 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
Dit hele topic bestaat alleen maar om er over bezig te kunnen zijn. Dit gaat niet over hernieuwde energie om te stoppen blablabla.
Allemaal gelul. TS wil die nieuwe persoon, heeft het over dat het niet KAN maar ik lees niks over niet willen. Dit is 1 groot lulverhaal want als die andere partij zou zeggen ik ben er klaar voor is TS 5 min later klaar met de huidige relatie.
Is TS een vrouw dan?quote:
De enige juiste reactiequote:Op maandag 26 december 2022 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daarom moet TS het ook zsm vertellen. En het beste is ook die ander een tijdje niet te zien. Denk dat de huidige partner dat sowieso zal willen.
Tenzij je het allemaal zo wel leuk en spannend vindt, maar dan denk je niet helder na en maak je je huidige relatie kapot. En dat gaat na onze waarschuwingen niet meer onbewust en per ongeluk.
Of je vindt de man waar je verliefd op bent tóch leuker en wilt daar vanaf nu een relatie mee hebben. Dan moet je je huidige relatie verbreken, dat is wel zo netjes.
Jip. Topic gaat niet zozeer over haar verliefdheid hoor. Ze denkt vaak aan hem en wil er gewoon seks mee maar het probleem is eerder van 'Ik zit in een relatie en ga een enorm schuldgevoel hebben als ik het zou doen'.quote:Op maandag 26 december 2022 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd of we ooit nog een reactie krijgen.
Ze moet er nog steeds van bijkomen.quote:Op maandag 26 december 2022 15:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Jip. Topic gaat niet zozeer over haar verliefdheid hoor. Ze denkt vaak aan hem en wil er gewoon seks mee maar het probleem is eerder van 'Ik zit in een relatie en ga een enorm schuldgevoel hebben als ik het zou doen'.
Ja, een trio is ook wel een optie maar mijn man moet niets van die gast weten en vertrouwt hem niet. Maarik wil hem zo graag eens (of meerdere keren) neuken.
Maar het is TS haar eerste post op dit forum... Dus geen idee over hoeveel dagen ze nog eens komt piepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |