abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207233159
Ik zat op de fiets naar mijn werk een paar weken geleden en het overviel mij als een mokerslag. Ik ben gewoon mega verliefd op iemand anders dan mijn eigen partner.
Ik moest er van bijkomen, zo heftig. Ik houd namelijk heel erg van mijn eigen partner (we zijn al 16 jaar samen) en er is was zogezegd geen vuiltje aan de lucht.

De verliefdheid is wederzijds. De andere ontkent nog steeds, maar ik weet het zeker. Het is een hele goede vriend, en ook al super lang. En het veranderde, ongeveer een jaar gelden. Ik kreeg andere blikken en onze gesprekken (die sowieso al jaren heel intensief zijn) werden anders. Hij hield mij af en ging mij ontlopen, soms, maar soms werd hij ook heel erg flirterig. En ik genoot van die aandacht, zonder bijbedoelingen… tot ik er voor mezelf niet meer onderuit kwam.

Maar het kan niet. Nadat ik van de schrik was bijgekomen heb ik besloten dat ik dan het feit dat ik verliefd ben dan maar is zoals het is, maar dat ik er helemaal niks mee doe. Want niet alleen vanuit mijn kant is het onmogelijk. Zo simpel.

Gisteravond zag ik hem weer, we hadden wat afgesproken met vrienden na alle verplichtingen van kerstavond. En hij begon weer met flirten. Ik liep samen met hem naar huis en vertelde hem toen dat ik echt wel in de gaten heb wat er aan de hand is, dat ik het zelf ook niet meer kan ontkennen, maar dat het echt niet kan. Het kan niet. Hij ontkende de verliefdheid nog steeds, maar gaf wel toe dat het aan mij lag dat ik op dat moment niet naakt in z’n bed lag, omdat ik de boot afhoud en zijn geflirt niet beantwoord. En ook hij gaf toe dat het (wij) gewoon echt niet kan.

Maar nu, the day after, ben ik echt ontdaan. Het is zo’n verliefdheid uit een boekje. Geen trek in eten, alleen maar bezig zijn met hem in mijn hoofd, mij inhouden om niet te appen, mij constant afvragen wat hij nu doet. Maar het is zo zinloos. Zo’n waste of energy.

Ik voel mij schuldig naar mijn huidige partner, maar ik merk nu ook dat dat schuldige gevoel na een paar weken al begint te wennen en dat het minder wordt. Hij zegt wel dat ik z’n geflirt niet beantwoord, maar de knuffels en afscheidskussen duren wel steeds langer en zijn intens. Dat moet hij ook voelen. En mijn partner vertrouwd ons voor geen meter, dus zelfs hij voelt het.

Waarom ik hier alles opschrijf weet ik niet. Het lucht wel op om ieder geval. Nu wil ik graag horen hoe verschrikkelijk slecht ik ben denk ik. Zodat ik bevestiging krijg dat mijn hoofd stom is en ik weer hernieuwde energie krijg om het te weg te stoppen.
pi_207233292
Je verhaal is herkenbaar.
Hoe oud zijn jullie?
Cindy De Vuyst
pi_207233339
Wat een homo zeg.
Maar even concreet: is er al iets gebeurd? Nee he?
Maak de keuze: Hem/haar kapot raggen of je huidige partner.

Doei.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207233343
Keuzes maken en daar achter staan je bent toch geen puber meer :')
pi_207233354
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 00:45 schreef Selenophilia het volgende:
Keuzes maken en daar achter staan je bent toch geen puber meer :')
nuchter keuzes maken :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 00:49:05 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207233402
Je wil niks met je verliefdheid doen maar jullie wisselen wel knuffels en afscheidskussen.

Right.
pi_207233480
TS, aan wie denk je het meest? Je huidige vriend of je nieuwe vriend?
Cindy De Vuyst
pi_207233741
Ooit een TED talk gezien van een deskundige in ons brein & liefde, en blijkbaar bevinden de gevoelens van verliefd zijn en houden van op verschillende plaatsen in je hersens en kan het gewoon naast elkaar bestaan. Dat je verliefd bent wil niet zeggen dat je niet ook veel van je partner houdt.

De beste stap is super eng. Als je van je partner houdt en die relatie wilt behouden dan vertel je hem alles. Laat hem dit topic desnoods lezen. Wees open en eerlijk. Haal het spannende component uit de verliefdheid en je gevoelens zullen een stuk minder worden. Want dat is toch wat je wilt? Toch?

(en ik kan eventueel die TED talk wel voor je opzoeken om je huidige partner te laten zien dat verliefd zijn op een ander niet betekent dat je niet meer van hem houdt, want er zijn hele volksstammen die dat dus denken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 december 2022 @ 02:18:28 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_207234253
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 00:49 schreef maily het volgende:
Je wil niks met je verliefdheid doen maar jullie wisselen wel knuffels en afscheidskussen.

Right.
Nou ja, TS en minnaar zijn toch ook niet van steen?
  maandag 26 december 2022 @ 02:41:44 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_207234348
Goed dat je het van je afschrijft. Dat je verliefd wordt en de ander ook op jou valt is niet iets waar je zelf heel veel invloed op hebt. Besef dat verliefdheid ook weer overgaat.

Als je nu de keuze maakt bij je eigen vriend te blijven: vertel hem dan gewoon eerlijk wat er aan de hand is. En zeg hem dat je bij hem blijft. Anders plaats je een bom onder jullie relatie, hij voelt ook wel dat er iets niet klopt.

Je kunt ook voor de ander kiezen, maar die verliefdheid gaat ook voorbij natuurlijk. Neem even de tijd erover na te denken. Ik snap best dat alles niet helder in je hoofd is nu.
pi_207235160
Je houdt van 2 vriendjes. Je houdt van de aandacht van die andere vriendje en hij vindt jouw leuk en jij vindt hem leuk. Je zit de hele tijd aan hem te denken. En je af te vragen wat hij doet. Hij flirt met je. Hij is superleuk. En jullie weten dat het niet kan en je hebt nu geen schuldgevoel meer. Het is is wel fijn dat je geen schuldgevoel meer hebt en dat je superverliefd bent. Wat denk je zelf wat zegt je hart? O+
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 10:08:09 #12
197773 crew  maily
pi_207235793
"Maar het kan niet."
Dat maakt het leuk en spannend - alles wat niet 'mag' is interessanter.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_207235808
Je moet kiezen. Als je van twee walletjes gaat vreten, hoor je nergens bij.

Of je kiest voor de onzekerheid van een nieuwe scharrel en flikker je zestien jaar opgebouwd leven weg.

Of je kiest voor je partner en gaat er alles aan doen om je verliefdheid te onderdrukken. Je scharrel zeggen dat je voor je partner kiest (dan begrijpt hij het ook) en dan gewoon ontwijken en zeker niet meer knuffelen en kussen.
Weekje of twee-drie, dan is hij wel uit je hoofd.
En je moet je afvragen hoe je aan je huidige relatie gaat werken. Niet afschuiven op je partner; jij zit verkeerd, jij gaat daar wat aan doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 11:13:37 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207236582
Dit hele topic bestaat alleen maar om er over bezig te kunnen zijn. Dit gaat niet over hernieuwde energie om te stoppen blablabla.

Allemaal gelul. TS wil die nieuwe persoon, heeft het over dat het niet KAN maar ik lees niks over niet willen. Dit is 1 groot lulverhaal want als die andere partij zou zeggen ik ben er klaar voor is TS 5 min later klaar met de huidige relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 11:17:47 #16
197773 crew  maily
pi_207236645
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
Dit hele topic bestaat alleen maar om er over bezig te kunnen zijn. Dit gaat niet over hernieuwde energie om te stoppen blablabla.

Allemaal gelul. TS wil die nieuwe persoon, heeft het over dat het niet KAN maar ik lees niks over niet willen. Dit is 1 groot lulverhaal want als die andere partij zou zeggen ik ben er klaar voor is TS 5 min later klaar met de huidige relatie.
Wij zijn hier de enigen die erover bezig zijn. :+
pi_207236722
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 11:17 schreef maily het volgende:

[..]
Wij zijn hier de enigen die erover bezig zijn. :+
Sinds ik dit topic heb gelezen blijf ik ook maar aan hem denken :@
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 11:23:11 #18
197773 crew  maily
pi_207236747
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 11:22 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Sinds ik dit topic heb gelezen blijf ik ook maar aan hem denken :@
Tip: ga lekker een stukje fietsen ^O^
  Vis een optie? maandag 26 december 2022 @ 11:31:37 #19
70532 loveli
N
pi_207236849
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Blue-FatsDomino het volgende:
het overviel mij als een mokerslag.
quote:
Het is een hele goede vriend, en ook al super lang. En het veranderde, ongeveer een jaar gelden. Ik kreeg andere blikken en onze gesprekken (die sowieso al jaren heel intensief zijn) werden anders. Hij hield mij af en ging mij ontlopen, soms, maar soms werd hij ook heel erg flirterig. En ik genoot van die aandacht, zonder bijbedoelingen…
quote:
Hij zegt wel dat ik z’n geflirt niet beantwoord, maar de knuffels en afscheidskussen duren wel steeds langer en zijn intens.
Het overviel je als een mokerslag dat je na een jaar flirten verliefd bent geworden en jullie geven elkaar intense afscheidskussen. Ok.

Funny, "kan er niks mee" in de OP, maar je doet er al een jaar "iets" mee.

2 opties.
1: je geeft eraan toe en ligt morgen/overmorgen/binnenkort wel naakt in z'n bed.
2: je wist/blokkeert z'n nummer, verbreekt alle contact, grijpt je partner van wie je zielsveel houdt maar al een jaar niet eerlijk tegen bent, zegt dat jullie moeten praten en begint met fixen van je shit.
crap in = crap out
pi_207238099
TS klinkt alsof ze 12 is...

je belazerd je partner nu al, he. met dat gelul met iemand anders, achter zijn rug. als je echt niet wil en trouw wilt zijn, wees dat dan ook. vertel hem het gewoon, dat je vrliefd bent op iemand anders, maar voor hem kiest, en dan wacht je tot het over gaat, en blijft bij die gast uit de buurt.

of, je gooit je 16 jaar relatie weg omdat je een bevlieging hebt.
kies maar.
pi_207238139
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 00:41 schreef einzeinz het volgende:
Je verhaal is herkenbaar.
Hoe oud zijn jullie?
Minimaal 16 jaar :+
Somebody that I used to know
pi_207238179
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Blue-FatsDomino het volgende:
Ik voel mij schuldig naar mijn huidige partner,
Interessante woordkeuze.

En hoe voel je je naar je toekomstige partner? :!

(ik denk dat hierin ook een deel van je 'probleem' schuilt: je denkt in termen van huidig en toekomstig, maar in feite is het gewoon je partner.)
Somebody that I used to know
pi_207238238
Dit is dus waarom je niet moet toestaan dat je partner vriendschappen onderhoud met mensen van het andere geslacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 26-12-2022 13:13:55 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207238271
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef Akathisia het volgende:
Dit is dus waarom je niet moet toestaand dat je partner vriendschappen onderhoud met mensen van het andere geslacht.
En je partner het dan opwindend vindt om er wel vriendschappen mee te onderhouden, want een perfecte combinatie van stiekem en onschuldig |:)
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_207238415
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 10:15 schreef Aap_deluxe het volgende:
"Maar het kan niet."
Dat maakt het leuk en spannend - alles wat niet 'mag' is interessanter.
Ja, daarom moet TS het ook zsm vertellen. En het beste is ook die ander een tijdje niet te zien. Denk dat de huidige partner dat sowieso zal willen.

Tenzij je het allemaal zo wel leuk en spannend vindt, maar dan denk je niet helder na en maak je je huidige relatie kapot. En dat gaat na onze waarschuwingen niet meer onbewust en per ongeluk.

Of je vindt de man waar je verliefd op bent tóch leuker en wilt daar vanaf nu een relatie mee hebben. Dan moet je je huidige relatie verbreken, dat is wel zo netjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 december 2022 @ 13:20:37 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207238461
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef Akathisia het volgende:
Dit is dus waarom je niet moet toestaan dat je partner vriendschappen onderhoud met mensen van het andere geslacht.
Nouja om deze generalisatie nu te maken op 1 bakvis met een Disney complex is misschien wat te kort door de bocht.

Maar zulk soort dingen gaan vaak goed tot het fout gaat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207238477
Gevoelens kun je niet zo veel aan doen. Die 'gebeuren gewoon'. Of je het nu leuk vindt of niet.

Maar zou het vooral gewoon gaan vertellen. Hij voelt toch al dat er wat is. Kan ff lastig worden natuurlijk. Maar uiteindelijk zal het waarschijnlijk maar opluchten en is het het beste voor alle partijen.
Eens kijken
pi_207238587
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja om deze generalisatie nu te maken op 1 bakvis met een Disney complex is misschien wat te kort door de bocht.

Maar zulk soort dingen gaan vaak goed tot het fout gaat.
Je nodigt het er gewoon mee uit natuurlijk. Ik merk dat er veel zijn die het wel fijn vinden, al die back-ups en aandachtschenkers in de omgeving, gelegitimeerd onder het mom van vriendschap. Heerlijk grijs gebeid, en je partner kan niks zeggen want 'vrijheid' en "vertrouw je me niet?".
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207238717
Volgens mij is TS zo nieuwsgierig om met hem naar bed te gaan en om te weten hoe het voelt. Niets meer, niets minder!
Cindy De Vuyst
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 13:37:18 #31
197773 crew  maily
pi_207238757
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:34 schreef einzeinz het volgende:
Volgens mij is TS zo nieuwsgierig om met hem naar bed te gaan en om te weten hoe het voelt. Niets meer, niets minder!
Benieuwd of we ooit nog een reactie krijgen.
pi_207238767
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 01:13 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een TED talk gezien van een deskundige in ons brein & liefde, en blijkbaar bevinden de gevoelens van verliefd zijn en houden van op verschillende plaatsen in je hersens en kan het gewoon naast elkaar bestaan. Dat je verliefd bent wil niet zeggen dat je niet ook veel van je partner houdt.

De beste stap is super eng. Als je van je partner houdt en die relatie wilt behouden dan vertel je hem alles. Laat hem dit topic desnoods lezen. Wees open en eerlijk. Haal het spannende component uit de verliefdheid en je gevoelens zullen een stuk minder worden. Want dat is toch wat je wilt? Toch?

(en ik kan eventueel die TED talk wel voor je opzoeken om je huidige partner te laten zien dat verliefd zijn op een ander niet betekent dat je niet meer van hem houdt, want er zijn hele volksstammen die dat dus denken)
Dit is toch wel het meest volwassen antwoord.

Het bashen van TS is nergens voor nodig en gezeur van je moet mannen en vrouwen totaal geen contact met elkaar laten hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op.
  maandag 26 december 2022 @ 13:39:20 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207238787
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je nodigt het er gewoon mee uit natuurlijk. Ik merk dat er veel zijn die het wel fijn vinden, al die back-ups en aandachtschenkers in de omgeving, gelegitimeerd onder het mom van vriendschap. Heerlijk grijs gebeid, en je partner kan niks zeggen want 'vrijheid' en "vertrouw je me niet?".
Dat herken ik wel. Maar in dit geval: "Als het aan mij ligt lag je nu naast me in bed"

Dat is geen 'vriend' natuurlijk. Beetje rare omschrijving van TS.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207238873
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat herken ik wel. Maar in dit geval: "Als het aan mij ligt lag je nu naast me in bed"

Dat is geen 'vriend' natuurlijk. Beetje rare omschrijving van TS.
Nou ja, het was allicht een vriend en heeft ze nog geen nieuwe benaming bedacht voor wat de verstandhouding nu is.
pi_207239475
belangrijker is ook, dat die 'vriend' haar waarschijnlijk gewoon een keer wil neuken,. en dan is ie er weer klaar mee.
  Vis een optie? maandag 26 december 2022 @ 14:25:41 #36
70532 loveli
N
pi_207239508
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 13:37 schreef maily het volgende:

[..]
TS heeft andere dingen te doen.
quote:
maar gaf wel toe dat het aan mij lag dat ik op dat moment niet naakt in z’n bed lag
crap in = crap out
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 14:32:17 #37
197773 crew  maily
pi_207239605
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:25 schreef loveli het volgende:

[..]
TS heeft andere dingen te doen.
[..]

O-)

quote:
ik kan er niks mee maar dit heb ik 'm wel verteld
pi_207240129
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 08:47 schreef Twintig het volgende:
Je houdt van 2 vriendjes. Je houdt van de aandacht van die andere vriendje en hij vindt jouw leuk en jij vindt hem leuk. Je zit de hele tijd aan hem te denken. En je af te vragen wat hij doet. Hij flirt met je. Hij is superleuk. En jullie weten dat het niet kan en je hebt nu geen schuldgevoel meer. Het is is wel fijn dat je geen schuldgevoel meer hebt en dat je superverliefd bent. Wat denk je zelf wat zegt je hart? O+
Een partner van 16 jaar noem je geen 'vriendje'. Jij schrijft alsof je 12 bent. Je gooit niet zomaar een relatie van 16 jaar weg voor 'wat je hart zegt'.

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

Waarom reageer jij altijd zo passief agressief? En dan gek vinden dat er zo weinig topics geopend worden in R&P. Met je '1 groot lulverhaal'.

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 12:55 schreef pokkerdepok het volgende:
TS klinkt alsof ze 12 is...

Is TS een vrouw dan?
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, daarom moet TS het ook zsm vertellen. En het beste is ook die ander een tijdje niet te zien. Denk dat de huidige partner dat sowieso zal willen.

Tenzij je het allemaal zo wel leuk en spannend vindt, maar dan denk je niet helder na en maak je je huidige relatie kapot. En dat gaat na onze waarschuwingen niet meer onbewust en per ongeluk.

Of je vindt de man waar je verliefd op bent tóch leuker en wilt daar vanaf nu een relatie mee hebben. Dan moet je je huidige relatie verbreken, dat is wel zo netjes.
De enige juiste reactie _O_
pi_207240535
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 15:08 schreef NoemHarry het volgende:

Is TS een vrouw dan?

weet ik niet eigenlijk
pi_207240748
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 13:37 schreef maily het volgende:

[..]
Jip. Topic gaat niet zozeer over haar verliefdheid hoor. Ze denkt vaak aan hem en wil er gewoon seks mee maar het probleem is eerder van 'Ik zit in een relatie en ga een enorm schuldgevoel hebben als ik het zou doen'.

Ja, een trio is ook wel een optie maar mijn man moet niets van die gast weten en vertrouwt hem niet. Maar o|O ik wil hem zo graag eens (of meerdere keren) neuken.

Maar het is TS haar eerste post op dit forum... Dus geen idee over hoeveel dagen ze nog eens komt piepen.
Cindy De Vuyst
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 18:37:21 #41
197773 crew  maily
pi_207242945
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 15:48 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Jip. Topic gaat niet zozeer over haar verliefdheid hoor. Ze denkt vaak aan hem en wil er gewoon seks mee maar het probleem is eerder van 'Ik zit in een relatie en ga een enorm schuldgevoel hebben als ik het zou doen'.

Ja, een trio is ook wel een optie maar mijn man moet niets van die gast weten en vertrouwt hem niet. Maar o|O ik wil hem zo graag eens (of meerdere keren) neuken.

Maar het is TS haar eerste post op dit forum... Dus geen idee over hoeveel dagen ze nog eens komt piepen.
Ze moet er nog steeds van bijkomen.
pi_207249185
Als je echt voor je partner wil kiezen stap dan uit het contact met die ander.

Maar!!!!
Ga extra verbinding aan met je partner. Boek die vakantie, ga dat leuks doen samen.

Enkel vertellen, schamen en schuldgevoel zal het vaak niet beter maken.
Natuurlijk moet je eerlijk zijn en zal je partner dat niet fijn vinden.
Maar stop het voordat het echt mis gaat. Haal het 'stiekeme' weg en spreek je liefde en keuze uit. Voeg dan daad bij woord.

Kap direct contact af, of geheel als het anders toch blijft trekken.
Maar vooral vervang het fijne gevoel dat het geeft. Zorg voor lekker, leuk en intiem met je partner. Vernieuw die band. Ga even echt wat fijns doen samen ipv de gewone manier van doen of erger (schuldgevoel, pijn e.d).

Spreek uit. Goh voel meer dan ok is. Maar ik hou van jou, kies voor jou. En ga samen voor verbinden ipv te focussen op wat mis is/beter kan.
Dat kan later, moet later om herhaling te voorkomen. Maar eerst is het beter om dat goede gevoel weer bij elkaar te hebben.
Praat daarna vanuit liefde en vertrouwen.
  Vis een optie? dinsdag 27 december 2022 @ 08:38:59 #43
70532 loveli
N
pi_207250235
Dat vertrouwen zal de eerste maanden wel een dingetje zijn.
crap in = crap out
pi_207250284
Soortgelijke situatie gehad 10 jaar geleden.
Gekozen voor onze partners.
We waren beste vrienden, maar we zien elkaar nu al jaren niet.
Geen ruzie overigens, maar het hele gebeuren heeft ons deel van de vriendschap gekost. Wij hebben wel sex gehad overigens, toen we nog single waren. Waren dichtbij relatie destijds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')