Maar ook heel veel edits en knip werkquote:Op maandag 26 december 2022 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen gebrek meer aan albumversies tegenwoordig hoor.
Ik overweeg 100 keer op Tim Hardin te stemmen, anders kan het wel eens voorbij zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Voor mijn keuzelijstje van volgend jaar:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Ventura Highway
Zeker niet, het luistert lekker weg.quote:Op maandag 26 december 2022 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet per se een diskwalificatie
het bestaat niet nog, maar het bestaat weerquote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Serious Request bestaat blijkbaar nog. Welk jaar is dit?
Je houdt wel een beetje aan een droom vastquote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overweeg 100 keer op Tim Hardin te stemmen, anders kan het wel eens voorbij zijn.
Helaas nog steeds 2022quote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Serious Request bestaat blijkbaar nog. Welk jaar is dit?
ik heb hem ook al op mn lijst voor volgend jaar gezetquote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overweeg 100 keer op Tim Hardin te stemmen, anders kan het wel eens voorbij zijn.
Maarja Iron Sky wordt door sommigen ook op een voetstuk geplaatstquote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stapleton heeft toch betere... dit is gewoon Iron Sky
Reeds behandeld
Ik weet niet of Diaan daar zo blij mee is als je de kast onderpistquote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
ik moet wel ongelofelijk pissen, maar dat kan pas bij de kast
Ik zou gewoon het toilet gebruiken maar you do you.quote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
ik moet wel ongelofelijk pissen, maar dat kan pas bij de kast
En dan in december weer vergeten zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Voor mijn keuzelijstje van volgend jaar:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Ventura Highway
Dit nummer stond vorig jaar op mijn stemlijst en dit jaar dus weer, maar om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik er volgend jaar weer op stem..quote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een lekker liedje hoor... volgens mij riep ik vorig jaar hetzelfde en ben ik volgend jaar weer vergeten dat dit eigenlijk een lekker liedje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |