Reeds behandeldquote:Op maandag 26 december 2022 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik deze open deur weer intrappen of doet iemand anders het?
Niet eens, stonden een meter of 10 van 1 van die torens, en man wat voel je die hitte dan nog steeds goed!quote:
Dan snap ik dat je m niet omhoog krijgtquote:Op maandag 26 december 2022 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De deur is al een tunnel geworden hoor ...
Dat hangt er vanaf naar wie ie kijkt, helaas voor Bibiquote:
Is reeds behandeld.quote:Op maandag 26 december 2022 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik deze open deur weer intrappen of doet iemand anders het?
Good Jobquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
best wel wat gedronken, dus geen idee hoe lang ik het nog volhoudt
-tquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Title of your sex tape?quote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Als je volhoudt al met dt schrijft, niet erg lang denk ikquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Hierna komt er nog een stemplaat en dan ga ik mijn warme bedje op zoekenquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Gewoon al die dj's op straat zetten en doen alsof je SkyRadio bent, maar dan met betere muziek.quote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om in dat DJ bestand nog mensen te vinden die gewoon de muziek alle credits geven ipv zelf overal met schijtlolligheden op de voorgrond te willen staan
Je taalgebruik is al een stuk slechter geworden.quote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Tja, ik ben allang blij dat Eddie Keur niet de t2k presenteertquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om in dat DJ bestand nog mensen te vinden die gewoon de muziek alle credits geven ipv zelf overal met schijtlolligheden op de voorgrond te willen staan
Hand Of Fate staat er ook niet in dus ach...quote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf, dit staat er in en een Let's spend the night together niet
Ik zit ook al bijna in slaap te vallenquote:Op maandag 26 december 2022 00:24 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |