Wat gul van de Sint.quote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Ik heb die legoset trouwens gekregen van Sinterklaas. Prachtig is ie geworden!
eerste keer, beetje zenuwen denk ik. Of ie morgen ook zo zal zijn dan valt er wel meer voor te zeggen.quote:Op maandag 26 december 2022 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vonden jullie ook dat dat mannetje voor Jeroen wel heel erg z'n best deed? Hij vond alles maar fantastisch, lijst der lijsten, etc.
ik zag maar een stukkie, wie was dat eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2022 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vonden jullie ook dat dat mannetje voor Jeroen wel heel erg z'n best deed? Hij vond alles maar fantastisch, lijst der lijsten, etc.
Dat zeg ik ook als ik naar beneden kijkquote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef Evenstar het volgende:
Deze gaat nog wel omhoog de komende jaren.
ging dit over die dooie die niet dood is? @Mexicanobakkerquote:Op zondag 25 december 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook al zo mooi. Jammer dat ie er niet meer is. @:peaceman
Dat zegggen ze ook tegen mensen met de eerste tekenen van impotentiequote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef Evenstar het volgende:
Waylon zegt dat niet.quote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook als ik naar beneden kijk
Ging inderdaad niet over Glenn Freyquote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ging dit over die dooie die niet dood is? @:mexicanobakker
Precies wat mijn uroloog vorige week tegen me zeiquote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef Evenstar het volgende:
Die van Gogh set? Die is echt vetquote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Ik heb die legoset trouwens gekregen van Sinterklaas. Prachtig is ie geworden!
Moet ik deze open deur weer intrappen of doet iemand anders het?quote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef Evenstar het volgende:
Feuerzone bezocht?quote:Op maandag 26 december 2022 00:22 schreef Isorden het volgende:
Ben er dit jaar ook wel goed achter gekomen hoeveel hitte er van die vlammenwerpers afkomt.
[ afbeelding ]
Nee, maar misschien is Frans Bauer welquote:
De deur is al een tunnel geworden hoor ...quote:Op maandag 26 december 2022 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik deze open deur weer intrappen of doet iemand anders het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |