Gewoon in een fles doenquote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
ik moet wel ongelofelijk pissen, maar dat kan pas bij de kast
Jup... was leuk liedje... daarna kapot gedraaid, nu niet leuk meerquote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja Iron Sky wordt door sommigen ook op een voetstuk geplaatst
Yep, nog een beetje voor m’n collega’s dinsdag!quote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je nog arreslee cake over?
Ff een Mart Smeetsje iddquote:
quote:
Nee, want ik pak altijd het lijstje dat ik het jaar ervoor heb gemaakt erbij.quote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan in december weer vergeten zijn.
Al moet ik Tim hardin ook op mn lijstje zetten
quote:
Merkwaardige plaats voor een urinoir in huize Peace.quote:Op maandag 26 december 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
ik moet wel ongelofelijk pissen, maar dat kan pas bij de kast
Het voelt allemaal nogal als enorm uitmelken jaquote:Op maandag 26 december 2022 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je een van jouw favoriete nummers uit de lijst gemist dan kun je m zondag aanvragen? Dus dan doen ze nog een keer de Top 2000 maar dan in 1 dag? Waar is de tijd dat je gewoon alles wat er net was buitengevallen hoorde op zo'n dag
ja dat was altijd leuk. met Toine van Peperstratenquote:Op maandag 26 december 2022 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je een van jouw favoriete nummers uit de lijst gemist dan kun je m zondag aanvragen? Dus dan doen ze nog een keer de Top 2000 maar dan in 1 dag? Waar is de tijd dat je gewoon alles wat er net was buitengevallen hoorde op zo'n dag
Ja maar je kan 'm ook nog de rest van de week aanvragen.quote:Op maandag 26 december 2022 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je daar ook op gereden?quote:Op maandag 26 december 2022 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paar jaar geleden op Ventura Highway gereden![]()
Wel zonde dat Sister Golden Hair er niet meer in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |