En destijds is 2020?quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen hier niet meer aan te denken.
Destijds openden we rond deze tijd ook deel 42, maar we zijn dit jaar 5 topics later aan de Top 2000 begonnen. Dus zeg maar 5 topics trager momenteel.
Feel good hit of the summerquote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
QotsA heeft 40 betere liedjes dan dit.
Had dan iets van Mark Lanegan (RIP) erin gestemd, dat had dit jaar passender geweest.
Ik vind deze wel echt lekker hoor. Maar niet in mijn top 5 for sure. Ik heb dan liever hun hardere werk van de eerste 3 albums.quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Had dan iets van Mark Lanegan (RIP) erin gestemd, dat had dit jaar passender geweest.
2021. Recordjaar.quote:
Ik las het al in die vervormde lage stemquote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de referentie zou snappen
Ik zou voor Live With Me van de Twilight Singers gaan.quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Die werd tijdens de Snob 2000 opeens door een Boudewijn de Groot plaat heen gedraaid.quote:
Naakt?quote:Op zondag 25 december 2022 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een hoogtepunt van dit jaar: Ik heb voor het eerst Nick Olivieri live gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |