quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat hem, hij heeft alleen zijn moeder.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alleen mijn moeder...
Oh god dat is waar ookquote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef Evenstar het volgende:
Inkeltje begint zo, dus ik ga maar eens drank pakken.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi!
Hopelijk heeft iedereen een toffe Kerst! Heb zelf beide kanten van de familie vandaag al gehad, dus morgen lekker rustig. Nog relatief weinig Top 2000 geluisterd, maar wel wat in de auto hier en daar, en het eerste uurtje of 2 afgelopen nacht.
Ik spreek de laatste tijd regelmatig met meiden van een jaar of 25 en die hebben totaal geen weet wie Koot en Bie zijn. Ik moet wel bekennen dat ik nooit echt naar de Keek van de Week e.d. heb gekeken, maar ik ken ze wel van naam..quote:
Nope. Speel zelf net wat beter gitaar, maar hij heeft de songs en de character.quote:Op zondag 25 december 2022 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jullie denken zeker dat je Robert Cray Band
Oh en waarrrrr spreek je die meiden van 25?!quote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik spreek de laatste tijd regelmatig met meiden van een jaar of 25 en die hebben totaal geen weet wie Koot en Bie zijn. Ik moet wel bekennen dat ik nooit echt naar de Keek van de Week e.d. heb gekeken, maar ik ken ze wel van naam..
zeer geslaagdquote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Thuis, de Pippies liggen op bed, ik ben kapot.
Jullie een leuke dag gehad?
Welkom terugquote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat zij bij woonbegeleiding werken waar ik woonquote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh en waarrrrr spreek je die meiden van 25?!
Gaat hard hequote:Op zondag 25 december 2022 23:49 schreef Koen66 het volgende:
als het hier ff stil is kijk ik of ik niet per ongeluk de lapo had
Koot en Bie blijven geweldig. Zelfs zoveel jaren later.quote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik spreek de laatste tijd regelmatig met meiden van een jaar of 25 en die hebben totaal geen weet wie Koot en Bie zijn. Ik moet wel bekennen dat ik nooit echt naar de Keek van de Week e.d. heb gekeken, maar ik ken ze wel van naam..
Ook wel kapot. Ik had dus griep in aanloop naar de Kerst, eigenlijk nog niet helemaal hersteld maar toch vol de festiviteiten in gegaan. Wel een verademing om eindelijk weer eens Kerst te vieren zonder restricties hoor.quote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |