abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207222841
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
pi_207222848
Geen man nemen omdat:
- haren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207222870
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef Vanyel het volgende:
Geen man nemen omdat:
- haren
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk. O+ En vrouwen hebben ook haren!
pi_207222878
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:33 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk. O+ En vrouwen hebben ook haren!
:{w
De mijne niet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207222994
Ik heb ook baard-haar, van die dikke vieze zwarte haren ;(
  zondag 25 december 2022 @ 10:49:17 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207223125
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb ook baard-haar, van die dikke vieze zwarte haren ;(
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 december 2022 @ 10:50:02 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207223138
Maar nee, ik vind een baard niet aantrekkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207223303
Hele fijne Kerst iedereen ~:) ~:)

Manlief heeft een baard O+ O+

Gister fijne Kerstavond gehad met lekkere hapjes en eten aan de salontafel. Ook nog Buurman & Buurman gekeken (de kerstfilmpjes), Simon vindt dat erg grappig.
pi_207223558
Jaaa, baarden bij mannen. :9~
Protège moi de mes désirs.
pi_207223675
Mijnes heeft ook een (8> O+
  zondag 25 december 2022 @ 11:37:32 #11
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207223939
Baarden en snorren O+
pi_207224212
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen :')
Dat heet hier een heksenhaar :')

Een baard hoeft voor mij niet zo, maar sinds corona heeft vriend er wel een.
  zondag 25 december 2022 @ 12:05:39 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207224416
Wij waren uit eten en bij het afrekenen zette de serveerster de komma verkeerd op het pinapparaat.
Ik zag het heel toevallig toen ik m’n telefoon van het pinapparaat haalde. En heb het netjes gemeld. Was anders een heel goedkoop etentje geweest
pi_207224911
Wij hebben pj christmas!
Juul is echt nog niet beter en ik ben zo ontzettend moe dat ik gisteren om half 9 in slaap viel op de bank.
En hoofdpijn from hell. Maar eej, go ibu en pcm!

Dus niet naar mijn familie vandaag, maar thuis.

Gisteren cadeaus uitgepakt en ik ben goed verwend :) B maakt elk jaar cadeaus voor ons en die waren weer zo lief, van verloofde oa de big hug van Stoov gehad en een dagje sauna hier in de buurt.
Me happy :)

Voor iedereen een top Kerst, eet veul, drink zoals SQ en knuffel met je baard in huis.
pi_207224930
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef Vanyel het volgende:
Geen man nemen omdat:
- haren
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trekt :( de haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.

Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapot :( in november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan :( met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
pi_207225080
Fijne kerst allemaal btw!

En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
pi_207225359
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne kerst allemaal btw!

En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
Ik zou dan denk ik zoon de keuze zou geven... Als er toch iemand thuis blijft...

Ik houd niet van baarden en snorren, dat geprik... :{
Fake it till you make it...
pi_207225410
Hier is alles zo goed als fit. Scheelt dat we naar mijn ouders gaan en we allemaal dezelfde griep hadden afgelopen 2 weken _O-

Vulling voor de chocolade- en slagroomtruffels staan op te stijven. Straks afmaken en dan op naar de familie.
Heb er eigenlijk wel zin in. Nieuw jurkje gisteren nog gehaald, jongens in het sjiek gehesen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207225862
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trekt :( de haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.

Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapot :( in november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan :( met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
Er zijn ook vrouwen met korte haren O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207225918
Mijne heeft ook een baard, maar geen lange. Dat vind ik vies :@
Hij is wel aan het sparen voor mij, want lange haren op een mannenhoofd vind ik echt O+ O+ O+ O+ O+
pi_207226193
Wij vierden kerst gisteren al, want vandaag is mijn oudste samen met het gezin van mijn zus naar de Efteling. Ik hoor alleen net dat ze migraine heeft gekregen en al 2 keer moest overgeven. Ik vind het zo rot voor haar, want ze keek er zo naar uit. ;(
Meestal ga ik me snel na het overgeven beter voelen, dus ik hoop maar dat dat bij haar ook zo is. En zo niet dan rijd ik zo 'even' 1.5 uur daarheen om haar op te halen.
pi_207226764
Team geen baard.. mooi bij een andere man, maar niet bij die van mij.

Och wat sneu @_NIKKI_! Hopelijk zakt het.

@exode beterschap! Ik mag voor mijn verjaardag een big hug kopen. Twijfel alleen of ik er een extra accu bij doe.

Mijn man is mijn moeder gaan halen. We eten vanavond bij de Griek. Lekker en makkelijk, geen gedoe in huis. Morgen eten we bij zusje en zwager.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207226908
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 13:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er zijn ook vrouwen met korte haren O-)
Ja :'(

Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
pi_207226947
Het ziet ernaar uit dat er vandaag toch ook bij ons gegeten gaat worden. Mijn dochter zou in de Efteling eten, maar ze zijn met onze zieke dochter inmiddels onderweg naar huis.

Ik hoop dat ik voldoende eten in huis heb voor 5 extra mensen (waarvan 2 kinderen), want ik denk dat ze hier komen eten aangezien ze zelf niets hebben ingeslagen.
We eten een zelfgemaakte vissalade schotel en huzarensalade schotel, dus er is vast voor ieder wat wils qua vissoorten en met wat extra stokbrood komt het vast goed. Desnoods maar een extra bolletje ijs bij het toetje. Mooie kerstgedachte wel, dat we het beschikbare voedsel delen. ;)
pi_207226949
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja :'(

Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harig ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')