quote:Op zondag 25 december 2022 10:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk.En vrouwen hebben ook haren!
Dat heet hier een heksenhaarquote:Op zondag 25 december 2022 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trektquote:
Ik zou dan denk ik zoon de keuze zou geven... Als er toch iemand thuis blijft...quote:Op zondag 25 december 2022 12:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne kerst allemaal btw!
En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
Er zijn ook vrouwen met korte harenquote:Op zondag 25 december 2022 12:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trektde haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.
Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapotin november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan
met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 13:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met korte haren
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harigquote:Op zondag 25 december 2022 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja![]()
Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |