maar er komt zoveel moois voor terugquote:Op zondag 25 december 2022 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen dit binnenkwam in 2016 dacht ik dat dit er niet snel uit zou vallen, maar niets blijkt minder waar. Dit is risicogroep voor volgend jaar.
Dodenbonusje zit er ook niet meer in hequote:Op zondag 25 december 2022 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er komt zoveel moois voor terug
Hoeveel dodenbonussen hebben ze aan drummers besteed?quote:Op zondag 25 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dodenbonusje zit er ook niet meer in he
Nee. Alleen een tiktokrage kan ze nog redden vrees ikquote:Op zondag 25 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over dodenbonus gesproken, ik hoor weer eens die grafstem…quote:Op zondag 25 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beat up on the brats with a baseball batquote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Poppejans het volgende:
Whut
Sheena is a punkrocker staat er niet eens in?! WTF
Say na na naaaaaaaquote:Op zondag 25 december 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Serhat toch beter als hij er discobeats onder gooit.
Maar niet helemaal?quote:Op zondag 25 december 2022 08:29 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar gingen we bijna naar Gran Canaria
Ik niet, want ik mis dat soort rages altijd wegens geen Insta, TikTok en al die apps.quote:Op zondag 25 december 2022 08:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind op zich wel grappig aan deze tijd dat één random tiktok video een nummer of artiest weer helemaal populair kan maken
De dag na kerst vlogen we..oudjaarsdag in korte broekquote:
Maar nu ben je gelukkig weer gewoon hier.quote:Op zondag 25 december 2022 08:29 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar gingen we bijna naar Gran Canaria
quote:Op zondag 25 december 2022 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar nu ben je gelukkig weer gewoon hier.
Ik vanaf 9 uur dan naar buiten gaan kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |