quote:
2 keer SP live gezienquote:
Dat zal Disarm wel zijn denk ikquote:Op zondag 25 december 2022 08:20 schreef Poppejans het volgende:
Toch belachelijk vieslaag dit hoor.
Dacht dat dit hun populairste was.
Hoe zijn ze live?quote:Op zondag 25 december 2022 08:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer SP live gezien
en 1 keer Zwan (daar was Billy ook de zangert)
Lief neefjequote:Op zondag 25 december 2022 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha als het voor hun was geweest was het simpel... maar het is voor onze twee neefjes
denk hierbij maar: ook hier had een extra nummer van Sidonia & freaky kunnen staanquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik de tweede niet meer kan herinneren, maar de eerste keer was op Pinkpop 1994 en dat jaar was vrijwel alles fantastisch, dus SP ook.quote:Op zondag 25 december 2022 08:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe zijn ze live?
Is hij ook goed bij stem live?
Hier had ook In The Year 2525 kunnen staan, om maar wat te noemenquote:Op zondag 25 december 2022 08:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk hierbij maar: ook hier had een extra nummer van Sidonia & freaky kunnen staan
ja het ook zeker beter gekund, maar zoals ik zei ook vele malen slechter.quote:Op zondag 25 december 2022 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier had ook In The Year 2525 kunnen staan, om maar wat te noemen
Nou... slechter wel, maar vele malen?quote:Op zondag 25 december 2022 08:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het ook zeker beter gekund, maar zoals ik zei ook vele malen slechter.
aan het einde van deze week geef je me wel gelijk. let maar opquote:Op zondag 25 december 2022 08:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou... slechter wel, maar vele malen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |