Wat is daar mis mee? We zouden er een FOK!meet kunnen organiserenquote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel moet je crowdfunden om dat verschrikkelijke Top2000-Café weg te krijgen?
Maar nu hebben we tientallen overbodige Coldplay-nummers.quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er was een tijd dat je hierna nog 53 keer Beatles kreeg. Nu zijn t er nog een stuk of 25 denk ik he?
ze vindt het zelf niet lekkerquote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb apenshot gehaald, want daar had Diaan het vorig jaar over! Maar dat is niet voor vandaag
Priester wilde ook top 2000 luisterenquote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een uur maar? Duurde hier toch wel 1,5 uur die avondmis..
Jeroen van Inkel hoeft het ook niet 86 keer te benoemen, eigenlijk.quote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kán ook gewoon de radio aan zetten dan zie je het niet, het is maar een tip.
Haha, het wordt er deze week vast niet beter op, Kopiko! Ik heb voor elke doordeweekse avond dat ik hier zit een lekker dikke stout van een halve liter in de koelkast gezetquote:
Braaaaaaaandddddquote:Op zondag 25 december 2022 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij deze plaat altijd aan de cover van Silvia Millecam denken
Toen was dat virus er toch nog helemaal niet?quote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb apenshot gehaald, want daar had Diaan het vorig jaar over! Maar dat is niet voor vandaag
Ja, maar die hoeft er niet in hoorquote:Op zondag 25 december 2022 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij deze plaat altijd aan de cover van Silvia Millecam denken
wasda?quote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |